Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KME Nevo czy STAG 4 Qbox Plus?


kopek00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem zupełnie nowy w temacie LPG i w związku z tym proszę o pomoc w wyborze instalacji gazowej do Renault Megane III 2012r. Silnik: 1.6 16V 110KM.

Opcja 1 w cenie: (instalacja + montaż, w cenie emulator paliwa i zbiornik toroidalny)

Elektronika - AC Stag 4 Qbox Plus

Reduktor - AC R01 150

Wtryskiwacze - Alex Barracuda

Opcja 2:

Kme nevo

Kme Tur

Barracuda

Alex 360

Maflow

Faro

butla 630x225 55l

wlew pełny w klapkę

emulator pb

demontaż kolektora do wiercenia

Z góry dziękuję za fachowe opinie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jestem za pierwszą opcją z tym że oczywiście przewody gazowe faro i wlew pod klapką. Ponadto ważne jest czy gazownik nie zrobi po prosu tzw wrzutu pod pokrywę silnika tyle żeby aby się zamknęła....Coraz ważniejszą rolę odgrywa sieć serwisowa oraz sposób założenia gdyż większość sterowników LPG ma porównywalne walory. Jeśli STAG to tylko autoryzowany warsztat nie tam żaden "Mirek ze stodoły na 10- tej wsi"

Edytowane przez kamilds87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przy wyborze rodzaju LPG,(spacja)podobnie jak przy innych urządzeniach,(spacja)b.ważna jest dostępność do sieci serwisowej,(spacja)warunki gwarancji oraz jakość założenia.(spacja)Jeśli STAG, to tylko autoryzowany warsztat,(spacja)kumaty gazownik, strojenie w trasie. STAG ma rozbudowaną sieć serwisową oraz umożliwia użytkownikom podgląd map wtrysku przez gniazdo OBD, czego inni nie udostępniają (tylko serwis).