Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie przyjaciele, będzie krótko i konkretnie.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Od dłuższego czasu narasta problem półośki z prawej strony.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Przy wymianie końcówki drążka zauważyłem wyraźnie rozchwianą półoś, koło lata a amortyzator też wydaje się chwiejny, dodatkowymi objawami są głośne trzaski przy ruszaniu i zatrzymywaniu samochodu.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

I teraz moi drodzy pytanie, nie znam się na samochodach, w jaki sposób wymienić uszkodzoną część ? Zakupując całą półośkę czy sam przegub (jeśli tak to który wew. czy zew. ? ) Jak zrobić to najtańszym kosztem ?

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Poniżej tak to wygląda

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Dzięki i pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mylisz pojęcia... gdzie półoś a gdzie maglownica z końcówkami... Najlepiej odwiedź polecanego mechanika niech to zrobi za ciebie.

Szarpiesz za końcówkę ukazując luz na maglownicy/drążku kierowniczym a nie na półosi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Karllo,

możliwe że pomyliłem pojęcia, samochody to nie moja dziedzina...trochę mnie zmartwiłeś mówiąc, że to przekładnia kierownicza...czy da się z tym coś zrobić ? Czy można to w jakiś sposób dokręcić ? Czy jazda z takim luzem jest bezpieczna ? Czy maglownica do wymiany ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.