Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane - problem z temperaturami


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Problem mam mianowicie taki, jestem w posiadaniu Renault Megane 1, benzyna + LPG, rocznik 97, 1.4. Dziś jadąc temperatura widocznie mi podskoczyła aż do przed ostatniej kreski.. Zatrzymuję się, podnoszę maskę - zbiorniczek pusty co jest dziwną sprawą ponieważ dwa dni wczesniej poziom był pomiędzy min a max.. Silnik rozgrzany bardzo mocno natomiast reduktor cały pokryty czymś jakby była zima chodzi mi o to, że był cholernie zimny. Do tego wentylator się nie włączył mimo, że temperatura była powyżej 4tej kreski a generalnie gdy wskaznik do niej dochodził to wentylator się włączał. Jestem raczej laikiem więc za wszelkie gafy przepraszam. Czytałem sporo i wielu ludzi wspominało o termostacie - jest to dobry trop?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez bartiii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem raczej laikiem więc za wszelkie gafy przepraszam. Czytałem sporo i wielu ludzi wspominało o termostacie - jest to dobry trop?