Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Posiadam Renault Megane 1.6 16v z 1999r w wersji Classic.Mam pilny problem ponieważ jestem na urlopie poza domem jakies 100km.Pojawil mi się wyciek,zauważyłem go po uchlapanej feldze i nadkolu z przodu na prawym kolu wczoraj umylem auto i wszedlem pod spod zobaczyc co i jak i okazalo sie,ze jest dziurka delikatna na gumie ponieważ jestem zielony wklejam zdjęcie (przepraszam,że nie regulaminowo ale nie mogłem dodać na tamten hosting nie dziala mi na telefonie) Z czego to leci jak ta guma się nazywa? Jakie koszty tego? Mam sie obawiać tych stu paru kilometrów do domu czy można jakoś to spowolnić? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.Pozdrawiam

 

PS.Edytuje udało mi się zamieścić zdjęcie po wielu próbach,11348 dzięki za pomoc.Mam nadzieję,że dzięki zdjęciu będzie juz teraz jasność.

 

thumb_hosting_zdjec_1472634644__5987731_quickmemo_2016-08-31-09-50-25.jpeg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest to osłona gumowa przegubu zewnętrznego.Sto km.można przejechać,jak guma nie jest rozerwana,tylko mały otwór.Raczej jedź wolniej,niż max szybkości ,bo siła odśrodkowa wyrzuca smar.To nie jest olej żeby wszystko nagle się wylało.Po powrocie trzeba tą osłonę jednak wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes przepraszam za bałagan ze zdjęciem ale na prawdę miałem problem na początku z dodaniem zdjęcia na hosting megane.Na zdjęciu tą gume zaznaczyłem czerwonym kolorem w której jest ta mała dziurka z której leci ten smar/olej.Z góry dzięki jeszcze raz za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach