Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. jak w temacie.

Przestało po przekręceniu kluczyka i uruchomieniu silnika działać wspomaganie kierownicy.

Zapalił się też komunikat Usterka wspomagania czy jakoś tak. Czy to może być spalony bezpiecznik, a jeżeli tak to gdzie go szukać. Renault Megane II lipiec 2008 r

pozdr.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jest to wspomaganie realizowane za pomocą silnika elektrycznego i to dość mocnego , sam akumulator nie wystarcza , jest potrzebne jeszcze wspomaganie prądem z alternatora . Na początek po uruchomieniu silnika sprawdż napięcie ładowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ jest to wspomaganie realizowane za pomocą silnika elektrycznego i to dość mocnego , sam akumulator nie wystarcza , jest potrzebne jeszcze wspomaganie prądem z alternatora .

Do poprawnego działania wspomagana wystarczy sam akumulator i nie wprowadzaj kolego w błąd. Co do bezpieczników to szukałbym w kabinie, ewentualnie w komorze silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś już wymieniał całą kolumnę kierowniczą. U mnie występuje luz na kierownicy, przeguby na kolumnie ok. Nieprawdopodobne to luz w miejscu regulacji głębokości położenia kierownicy. Pytanie czy wystarczy przełożyć całą kolumnę i będzie wszystko chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASTON 76 Trochę nie masz racji i właśnie nie wprowadzaj w błąd. Różnie to jest w MEGANE II. U mnie w M II z 2004 r wspomaganie działało zaraz po włożeniu karty (dobre było gdy trzeba było przepchać samochód) ale u kolegi w M II z 2007 r po lifcie po włożeniu karty wspomaganie nie działało, trzeba było uruchomić silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuj różne wersje oprogramowania, w jednym przypadku wystarczy włączyć zapłon i wspomaganie działa a w drugim musi być uruchomiony silnik. Ale zasada jest taka, że sam akumulator wystarczy aby zasilić silnik wspomagania kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!