Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrola trakcji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przeglądałem forum i nie do końca jestem pewien czy w dobrym miejscu się znalazłem ale cóż... zaryzykować można.

Mój problem polega na tym iż po przejechaniu jakiejś, niewielkiej odległości włącza mi się kontrolka od TC i nie można jej w żaden sposób wyłączyć.

Da się coś w tym zrobić? Co to może być? Jaka przyczyna tego ciągłego świecenia?

Byłbym wdzięczny za pomoc :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wyjaśniło.

Pokazany fragment licznika należy do meganki I ale już po, albo w trakcie liftingu czyli Ph II.

Meganki I Ph I, jak otagowałeś temat, miały takie liczniki:

post-2372-0-96858900-1475026036_thumb.jpg

post-2372-0-99821100-1475026405_thumb.jpg

jest tam co prawda podobna trójkątna kontrolka ale to od sondy lambda i taka grecka literka jest tam widoczna.

Dopisz sobie rocznik auta w profilu, by uniknąć takich niedomówień.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zeby było prościej, czytelniej itp to zrobie zdjęcie moich zegarów z tym błędem bo prawde powiedziawszy to wzialem z neta te zegary zeby to jakos zobrazowac, a moja Meganka jest z 2002 roku

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Tag przy temacie poprawiłem

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 28 wrz 2016 - 08:06

Tak dokładnie wygłądają moje zegary wraz ze świecącą kontrolką

post-93731-0-17232400-1475042742_thumb.jpg

post-93731-0-34625100-1475042764_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rocznika już wyjaśniona. Teraz czas przejść do sprawy kontrolki.

Skoro zapala się tylko ta kontrolka, a kontrolka od ABS nie świeci, należy przypuszczać, że pierścienie współpracujące z czujnikami przy kołach i same czujniki ze swoimi podłączeniami są w dobrym stanie. (czasami pierścienie pękają i generują również ten błąd)

Pozostaje więc jeszcze linia i sam czujnik obrotu pojazdu wokół osi pionowej, jak też czujniki kąta skrętu kierownicy.

Te 2 czynniki są ważne dla ESP, a pomijane w ABS. Niestety nie da się ich sprawdzić organoleptycznie, więc zalecanym jest podłączenia auta pod CAN CLIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!