Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem na ciepłym silniku


ikar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

problem jak w tytule, na zimnym silniku pali od tyku. Jak silnik jest już ciepły, przy zapalaniu dłużej kreci rozrusznik i ma problem z załapaniem trzeba trochę gazu dodać i zapala.

- Wymieniłem czujnik walu - dalej to samo

- wymieniłem czujnik temperatury cieczy - dalej to samo, ale poprawiła się moc samochodu ma lepszego kopa (czujnik temperatury falował)

- świece wymienione - dalej to samo

- przepustnica wyczyszczona dalej to samo,

- pompka paliwa wymieniona dalej to samo (miałem wrażenie jakby pompka nie trzymała ciśnienia ale problem pozostał)

 

I kończą mi się pomysły. Ostatnio jak tak odpala na zimnym silniku od tyku, to obroty silnika idą na ponad 2000 obrotów, po ruszeniu pedałem gazu spadają na około 1100. Jak tak obroty szaleją to w starszych silnikach np.1.6 16V był problem z silniczkiem krokowym. Tutaj takiego instrumentu nie ma. Wskazywałoby znowu na przepustnice. Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. Więc proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy CLIP pokazywał jakieś błędy?

1.6 16v był problem z silniczkiem krokowym. Tutaj takiego instrumentu nie ma.

Tutaj też jest silnik krokowy uruchamiający przepustnicę, tak jak w silniku 1,6 16V K4M (nowszym). Zresztą jest ta sama przepustnica co w F4R 2.0 16V.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszytkich. Czy problem się rozwiązał? Parę dni temu kupiłem meganke f4r 770 z 2005, i dziś zauważyłem podobny problem. Na zimnym silniku odpala pięknie, zaraz po zgaszeniu też. Jednak jak auto stanie na godzinkę to po odpaleniu obroty spadają do 500 a potem do 0 i silnik gaśnie. Po ponownym odpaleniu i delikatnym muśnięciu gazu, wszystko wraca do normy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na ciepłym zaraz po zgaszeniu też ładnie palił.

Wtryski do sprawdzenia, prawdopodobnie leją.

Auto masz używane z przebiegiem znacznie wyższym

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym odpaleniu i delikatnym muśnięciu gazu, wszystko wraca do normy...

Czy podczas odpalania słychać jakieś nietypowe dźwięki?

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

problem rozwiązany, sprawdziłem jeszcze ciśnienie w cylindrach było ok po 12,5 Bara,

lecz problemem były 2 wtryski które lały.Meganka już pięknie chodzi i nie ma problemów, Dziękuje Wszystkim za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!