Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z podłączeniem pod CLIP-a


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem, a mianowicie nie mogę swojego auta podłączyć pod komputer. Auto ma 2,5 roku ja jeżdżę od lutego tego roku. W marcu założyłem instalację gazową. Wszystko było ok. Od połowy sierpnia auto zaczęło bardzo mocno szarpać po odpaleniu na benzynie (wyskakują błędy skontroluj ESC, skontroluj układ wydechowy, skontroluj układ wtryskowy). Gdy przełączy się na gaz wszystko pracuje już idealnie. Na początku podjechałem do gazownika który stwierdził że wszystko jest ok, był tylko problem żeby podłączyć się pod komputer. Podjechałem do innego serwisu i tam też nie mogli się podłączyć pod moje auto żeby zdiagnozować problem. Powiedzieli żebym podjechał do ASO na oryginalnego CLIP-a. Podjechałem do ASO w Gdyni i po 50 min panowie stwierdzili że też nie można się podłączyć pod komputer. Co to może być? Idzie zima i auto zanim przełączy się na gaz to trochę musi pojeździć i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji cały czas. Proszę o jakieś rady. Aha mam założony taksometr i kasę fiskalną ponieważ dorabiam sobie na taxi. Byłem u speca który zakładał osprzęt i powiedział że w ogóle nie ingerował w komputer. To by było na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób masz podłączony ten taksometr ? Nie masz przypadkiem wpiętego dodatkowego urządzenia w magistrale CAN ?

Dla mnie wygląda to dokładnie na taki przypadek. Bardzo często takie dodatkowe urządzenia mają np.: dodatkową terminację lub ich konstrukcja wprowadza dodatkowe pojemności na magistrali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji