Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Porządny wydech plus montaż


markis80

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego montaż wydechu to nie jest jakiś "rocket science". Zrobi Ci to każdy warsztat w okolicy, a nawet jeżeli masz garaż z kanałem to ograniesz to sam.

Kwestia ile chcesz wydać na ten tłumik, lub ewentualnie co chcesz uzyskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dużo rozjaśniłeś B)

Nie mam z tym dużo doświadczenia, ale ostatnio do Scenica wkładałem Walkera i było całkiem zacnie (cicho).

Generalnie produkują te tłumiki w Polsce (Rybnik) lub Niemcy (Edenkoben) więc z jakością też nie powinno być lipy.

Zaczekaj może ktoś bardziej doświadczony podpowie co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do paru firm i już mi się odechciało tłumików na zamówienie, za duży koszt 2000-2500zł. To zostają mi gotowe, zastanawiam się nad Bosal lub Walker chyba, że możecie polecić coś konkretnego.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał mam, zrobić to też potrafię. Chodzi mi bardziej o dobre tłumiki ciche i najlepiej ze stali bez kwasowej, które za rok dwa nie będą do wymiany.

Czy ja wiem. Jak kupowałem swojego Scenika to sprzedawca wymienił końcowy tłumik, wytrzymał 10 lat, w międzyczasie wymieniłem środkowy odcinek z II-gim tłumikiem. Teraz przy okazji wymiany tylnej belki kupiłem oba odcinki i wymieniłem, koszt jakieś 160 zł z obejmami. Dziwne ale wieszaki gumowe były w bardzo dobrym stanie. W efekcie ledwo słychać silnik jak się stoi przy aucie, wcześniej było słychać buczenie pierdzenie itp efekty dźwiękowe ;)

Kup standardowy wydech zamontuj i na pewno pojeździsz 5-6 lat, albo nawet więcej.