Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Temat jak przesledzilem dobrze znany. Megi czasem odmawia współpracy. Pierwszy objaw jakiś rok temu zgasla w czasie jazdy naprawila się od samego patrzenia.

Ponowne zgasniecie tydzień później i odpalila jak poruszyłem podstawą przekaznikow w komorze silnika.

I było dobrze do wtorku. Zgasla w czasie jazdy i nic nie pomagalo. Wczoraj rano wziolem kontrolke i sprawdzam zasilania. Na obydwu bezpiecznikach 7.5A zasilanie jest. Jeden przekaznik poprzez kontrolke zadziałał i pokazało się zasilanie wtryskow. Megi nie odpalala bo pompa nie pracowała. Dotykam do drugiego przekaźnika kontrolka wszystko zadziałało jak ręki odjal . Myślę brak styku więc przeczyscilem odpalala jak złoto cały dzień. Wieczorem pojechałem do pracy zgasilem i za chwile chciałem ja przestawić zamilkla na amen. Żadne ruszanie żadna kontrolka nie pomagają.

 

Co ustalilem na teraz .

Jak zasile poprzez kontrolke do masy to jeden przekaznik się załącza ten od wtryskow. Drugi chyba od pompy nie i na nim nie ma plusa tylko chyba masa ale nie miałem czasu sprawdzić dokładnie. Natomiast na bezpiecznikach 7.5A na jednym jest a na drugim z żółtymi przewodami mam wrażenie jak by nie za każdym razem było.

 

Ktoś może na pomysły gdzie dalej szukać ? Czy w takiej sytuacji winny może być bezpiecznik przy aku? Na przekaznikach zasilanie jest tylko sterowania nie ma.

Może ktoś mi jakiś schemat udostępnić i trochę pomocnej wiedzy ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia,5.10 - Caps Lock

Kolega miej szacunek dla osób które czytają ten bełkot.

P_r_z_e_m_o

Dodano: 10 lis 2016 - 11:00

Kolego musisz mi chwilowo wybaczyć bo siedzę w pracy zagotowany na Maxa i pisze z telefonu który żyje swoim życiem i poprawia pisownię nie wiadomo jakimi regułami

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam podobny problem, ostatnio jadąc ekspresówką podczas jazdy samochód przestał reagować na gaz, gdy wrzuciłem luz, całkowicie zgasł i już nie zapalił, gdy byłem holowany do domu próbowałem go jeszcze odpalić na "popych" auto na biegu pracowalo, ale znowu bez jakiejkolwiek reakcji na gaz. Sprawdzałem akumulator i jest ok, alternator też, miesiąc temu wymieniłem cewki. Gdy teraz próbuje go odpalić świecą mi się wszystkie kontrolki, rozrusznik kręci i słuchać strzał w tlumiku przez krótką chwilę, ale silnik nie chce załapać. Dodam, że moje auto to Megane Coupe 2000 1.6 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzony i dziala jak trzeba, konsultowalem auto z mechanikiem ktory stwierdził, że to wina rozrządu ale jakoś wierzyć mi się nie chce. Nie wiem czy to ważne, ale miałem sporo wilgoci koło klamry minusowej akumulatora.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak strzela z tłumika , to może być jednak rozrząd. Przy przestawionym, za wcześnie otwiera się zawór wylotowy i zapłon mieszanki nie skończy się w cylindrze, tylko w tłumiku. Naprawiaj jak najszybciej, bo za chwilę może być tylko gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy mechanik stwierdził, że to jednak nie wina rozrządu... Nie mam pojęcia co to może być, immobiliser w porządku, bezpieczniki w kabinie też. Zastanawiam się czy to być może nie wina akumulatora, bądź bezpieczników przy nim, co sądzicie?

 

Dodano: 04 sty 2017 - 15:22

I jeszcze jak ktoś by wiedział od czego są te bezpieczniki to byłbym wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie w Megi Ale ale w Mondeo miałem podobny objaw jak padło ładowanie i pod koniec pojemności aku silnik jeszcze palił Ale reakcji na gaz nie było.

 

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z czymś takim w Lagunie I przed liftem z silnikiem 2.0 8V strzelała , prychała z rury czarniawy dym. Jak się okazało, przyczyną był uszkodzony gumowy wężyk idący do czujnika ciśnienia bezwzglądnego (czy jak to tam się fachowo nazywa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!