Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane GT kombi


Riva

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Aktualnie przemieszczam się Lancerem Sporbackiem trochę ciężki i mały bagażnik.

Szukam auta trochę szybszego zwłaszcza sprawnie przyspieszającego z pojemnym bagażnikiem. Nie mam wielkiego doświadczenia z Renault ale wersja kombi z mocnym silnikiem jest kusząca. Pewnym problemem jaki wyczytałem na forum jest spalanie 220 konnego silnika . Pokonuję dużo tras autostradowych i jeżeli mogę zrozumieć spalanie na poziomie 12-13 litrów w mieście to 11 na trasie to trochę dużo. Czy ktos może to zweryfikować.

Proszę o pomoc w ocenie tego ogłoszenia samochód trochę poobijany ale cena chyba interesująca.

Dziękuję za wszystkie uwagi. Pozdrawiam.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt-220-nie-rs-kombi-220km-ID6yF9Zn.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta meganka już długo wisi na otomoto. Praktycznie cała kombinowana, rozbity przód, wg mnie zawieszenie z tyłu może być uszkodzone (mocno uszkodzony lewy błotnik a zawias nieruszony?). No chyba, że wymienili belkę, sprawdź czy nakrętki/śruby są świeżo odkręcane. Nic nie piszą o poduszkach, być może lewy fotel i kurtyna wystrzelone (jak poduszki są całe to każdy handlarz o tym pisze) Za te pieniądze moim zdaniem nie warto. Aha, w gt220 lakier często był perłowy (ja też mam białą perłę). Jeśli ta meganka jest w perle, to podejrzewam, że bez lakierowania całości się nie obejdzie, bo nikt nie polakieruje perły do odcięcia.