Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wersja po lifcie a poprawki


mateusz9986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy po lifcie, dokładnie chodzi o Megane II 1.6 z grudnia 2007 roku, dokonano zmian m.in w cewkach zapłonowych czy słynnym kole zmiennych faz rozrządu ? Czy cewki oryginalne w tych rocznikach to nadal Sagemy czy wkładali już coś lepszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo, a koło faz rozrządu chyba poprawiono. Delikatne inna instalacja pod maską, lampy przednie i tylne, zderzaki, kierownica, inny licznik, podświetlenie inne i były też 5 śrub na kołach w 2008 rocznikach. Ale w końcowej produkcji jakość materiału jest 2 razy gorsza niż początkowej liftingu...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę dobrze tylko słabością nietrwałe zawieszenie. Koło faz rozrządu działa bez problemu, był wymieniony raz przy 89 tys.km w jakimś akcji serwisowej. Tylko czujnik czasem nawala od położenia rozrządu. W wtyszcze jest zaolejone. A tak to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka nad która się zastanawiam ma około 60 tys przebiegu, oryginał, auto salon polska. Ile mniej więcej wytrzymują poszczególne elementy zawieszenia ? Elementy tylnego zawieszenia w Megane 2 są wymienne czy trzeba regenerować całą belkę jak np w Peugeocie 206 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 tys ? Sedan, salon polska, I właściciel ( auto od teścia ). Gdyby to było kombi pewnie bym się wiele nie zastanawiał, natomiast co do sedana boję się trochę o bagażnik patrząc przyszłościowo - wózek dziecięcy.

Obecnie jeżdżę Mazdą 6 Kombi auto jest ok, jedyny minus to blachy, chociaż na razie i tak się dobrze trzymają, auto z 2003 roku. Gdyby nie możliwość zakupu pewnego egzemplarza Meganki na chwilę obecną bym nie zmieniał, ale wiem że za rok czy dwa taka okazja się nie trafi.

Edytowane przez mateusz9986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sedan ma mocniejszy tył niż hayback czy kombi..w radzie uderzenia w tył. U mnie hmm chyba przy 170 były wymienione sprężyny tylne bo pękły z powodu rdzy i obciążenie auta i był wymieniony tyleje w belce tylnej jeśli nie mylę w nazwie. a w przodu był wymienione w kwietniu wahacze przednie czyli po 210 tys. i łączniki stabilizatora na mocniejsze. Teraz czeka wymiana mocowania stabilizatora bo stukają... A amortyzatory są fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kupisz tą megankę z dwóch powodów.

Z mazdą musisz uciekać bo jak piszesz kwiatki z blacharką wychodzą, to nie jest tanie w naprawie i uleczalne. Sam miałem 6 2003 r choć w ładnym stanie, ale widziałem inne przed zakupem. W megankach tego nie ma. Mi osobiście 6 bardziej się podoba.

Masz do wyboru auto pewne z małym przebiegiem, za przyzwoite pieniądze. Niczego nie ryzykujesz. Takie auto zawsze znajdzie nabywcę.

Edytowane przez lufa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda miała robione nadkola jeszcze w Niemczech, ja w tamtym roku poprawiałem nadkola przód i robiłem konserwację. Na chwilę obecną rdzy nie ma, ale zdaję sobie sprawę że szybciej czy później i tak się pojawi. Tego czego mi najbardziej szkoda w porównaniu Mazdy z Meganką to brak nadwozia kombi, brak silnika 2.0 i tempomatu.

Co do pieniędzy właśnie ile taka Meganka jest warta ? 14-15 tys to dobra cena ?

Edytowane przez mateusz9986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych mazdach wszystko koroduje: - klapy, kielichy amortyzatorów.

Gdy wymieniałem łożysko przedniego koła, taka korozja jakby tarcza zespawana z piastą. Ja dawno sprzedałem ze względu na szkodę całkowitą, korozji nadwozia jeszcze nie miałem.

Kombi. Faktycznie ostatnio auta w tej wersji nadwozia wyglądają lepiej niż krótsze wersje.

Dynamiczna linia opadająca ku tyłowi. To się podoba i ludziska kupują

takie bagażniki bez względu czy go wykorzystają. Mazda ma tu rywalkę dopiero w megane kombi 3.

Ja do kombi raczej nie wrócę. Denerwują mnie te roletki, i sięganie po coś co się przesunęło do kanapy.

Tempomat. Dla mnie gadżet tak rzadko używany, że bez znaczenia. Są jednak tacy, że wymieniają kierownicę, walczą z elektryką by go domontować więc może potrzebny.

W renówce fajna jest manetka w kolumnie kierownicy do obsługi multimediów. Mi to bardziej leży niż w kierownicy mazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!