Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z uruchomieniem silnika


ptgalik77

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

W sobotni poranek wsiadłem do mojego samochodu, przekręciłem kluczyk - nie odpalił. Moja Renówka ma silnik benzynowy 1,6, rocznik 1998. Wsłuchując się w pracę rozrusznika uznałem, że mróz wykończył akumulator. Od paru dni z niewielką trudnością odpalał silnik. Nie przejmowałem się tym, wówczas gdyż podobne problemy zdarzały się poprzednich zim.

 

Wracając do tematu. Wyjąłem akumulator, podpiąłem do ładowania. Dzisiaj wstawiłem akumulator do samochodu. Pomimo wielu prób silnik nie odpalił. Pozytywne było to, że podładowany akumulator dodał kopyta rozrusznikowi. Czego nie było wczoraj.

Nie mam doświadczenia w motoryzacji, więc poszukuję na tym forum pomocy, co robić? Gdzie szukać przyczyny?

 

Dziękuję za pomoc i porady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem akumulator, podpiąłem do ładowania. Dzisiaj wstawiłem akumulator do samochodu. Pomimo wielu prób silnik nie odpalił.

A kiedyś wcześniej odpinałeś akumulator od instalacji, jeżeli tak, to wtedy nie było żadnych problemów? Ja nie miałem nigdy takich problemów po odłączeniu akumulatora, ale jak padł immobilizer, to migała dioda immobilizera, rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego może sprawdź połączenia MASOWE na silniku.

Ja podobnie miałem, poodkręcałem wszystkie przewody jakie znalazłem pod maską , poczyściłem je i ponownie dobrze poskręcałem.

I wydaje mi się że chyba pomogło.

Wcześniej moja Renault megane 1, paliła za 3-5 razem......a po tym czyszczeniu pali za pierwszym.

W szczególności sprawdz połączenie masowe AKUMULATOR-SILNIK, to połączenie jest koło rozrusznika.