Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów w Nowym Roku. Nowy rok-nowe problemy:( Już opisuje w czym rzecz... Rano przy mrozie -18C (11,01,2017). odpaliło od strzała auto wzorowo. pojechałem do sklepu 300m. gdy wróciłem już nie odpaliło. Kręci rozruch,ale nie załapuje nic a nic. Po kilkunastu próbach odpalenia padł akumulator. Kolega przyjechał i próbowaliśmy odpalić go na kable i nie dało rady. Ciągaliśmy go na lince aby zaskoczył na tak zwany po pych. Szukałem 2dni problemu i bez rezultatu. Myślałem ze może gdzieś na filtrze paliwa coś może przymarzło. Wymieniłem dziś filtr paliwa na nowy i to samo,tylko kręci i nie załapuje. 2-ga obawa myśli była ,że może świece....odkręciłem świece,przeczyściłem i też nic.Miał ktoś z was podobny problem? Z góry dziękuje tym co odpiszą i doradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompkę paliwa w baku słyszysz po przekręceniu kluczyka??Próbowałeś może włączyć zapłon jak przewód paliwowy był rozłączony przy wymianie filtra??

Najlepiej robić w 2 osoby, by sprawdzić podawanie paliwa przez pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak słychać po przekręceniu zapłonu (bzzzyd)nie próbowałem w 2osoby jak był odpięty filtr paliwa i były odłączone te dwa wężyki co idą do filtra. Paliwo na bank idzie,ponieważ jak założyłem już ten nowy filtr sprawdzałem podłączenie czy jest ok i wypiąłem przez przypadek jeden wężyk to ciśnienie było bardzo duże z paliwem...pół twarzy mi zalało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie to że pompa paliwa pracuje, to typowałbym na wyłącznik uderzeniowy. Przy padniętym lub podobno rozkodowanym immobilizerze też rozrusznik kręci ale nie odpala, ale wtedy czerwona dioda mruga, a o mruganiu nic nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugestia kolegi woker30 jak najbardziej godna rozważenia. Możesz spróbować go wyczyścić, a w ogóle na początek poruszaj przewodem, wypnij i wyczyść wtyczkę. W mojej starej megance problemem była kiedyś właśnie wtyczka, jedna osoba kręciła, ja ruszałem wtyczką i czasem odpalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wału sprawdziłem,wyczyściłem (rok temu zamontowany został nowy) Co do diody migającej(czerwonej) na desce przy zegarach : na wyłączonym zapłonie ,miga co sekundę,dwie na włączonym zapłonie o wiele szybciej miga i to znacznie szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyżej sposoby nie pomogą to być może to będzie ta przyczyna: Czyli jak otwierasz maskę to jeżeli masz akumulator po lewej stronie czyli jak jest podszybie to tam jest taka skrzynka z bezpiecznikami i w megane I 1 generacji już raz mi się ona zalała i były podobne objawy odpaliłem auto przejechałem kawałek i zgasł i koniec i po otwarciu tej skrzynki z bezpiecznikami bezpieczniki były zaśniedziałe. A jeżeli nie masz tam przy podszybiu aku to pewnie masz koło zbiorniczka wyrównawczego to zdaje mi się, że w późniejszych megi I 2 generacji poprawili tą skrzynkę i zamontowali ją obok tej skrzynki z przekaźnikami pod maską przy zbiorniczku wyrównawczym. Po prostu musisz zlokalizować tą skrzynkę i obejrzeć bezpieczniki, podpowiem, że są one DUŻE.

 

EDIT:

 

przeczytałem twoj post wyżej i jeżeli dioda mruga ci jak oszalała po włączeniu zapłonu to immo do wycięcia. Ja to samo miałem i elektryk mi je wyciął.

Edytowane przez pawelosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lufa: Czytaj wyżej....świece suchutkie,zero śladów osmalenia itc

Nie interesuje mnie kondycja twoich świec. Ale ciebie powinno interesować czy świeca podaje iskrę, czy są ślady benzyny.

Aby zdiagnozować czy szukać usterki w układzie zapłonowym czy paliwowym. Czego przez te 2 dni szukałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem na YouTube masę filmików : po przekręceniu zapłonu bardzo szybko migająca czerwona kontrolka od immo i mieli te same objawy co u mnie ,czyli: tylko rozruch kreci,ale nie załapuje by odpalić auto. Podawali tam kody kolejności przekręcania stacyjki w różnych pozycjach ,wciskając przycisk na kluczu jak również przyciskiem od centralnego zamka ,który jest w środku auta po prawej stronie.Dużo filmików z tymi trikami do naprawy tego problemu dotyczyły Clio a ja megane classic i nie działa żaden patent z tych myków. U nich jak było pokazane na filmikach działało i ta kontrolka szybko migająca gasła i im auto odpalało.

 

Dodano: 15 sty 2017 - 13:57

tu podaje link do filmiku mojego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!