Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno Megane Grandtour dCi 105KM


rmx2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od jakiegoś czasu szukam meganki grandtour 1.5 dci. Jednak nie znam się za bardzo na samochodach i chciałbym zaczerpnąć Waszej opinii o ogłoszeniu: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-5-dci-110km-klimatyzacja-nawigacja-bowit-pl-ID6yJ0nf.html#040150b8b2

Daleko nie mam (1,5h jazdy), ale zauważyłem, że dużo nieprawidłowości wyłapujecie już w ogłoszeniach i postanowiłem poprosić o pomoc.

O sprzedawcy wiem tylko, że działa na rynku od lat 90. Prowadzi salon samochodów dla 14 latków. Samochód ma niby udokumentowany przebieg, który wpisują na fakturę. Jadą z klientem na stację diagnostyczną (ciekawe czy zgodzą się na wybraną przeze mnie)

Z góry dziękuję za zainteresowanie :)

edit: podali też VIN VF1KZ0B0642713613, wieczorem jak wrócę z pracy to kupię raport z autodna

Edytowane przez rmx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu widać, że nie jest spasowane dobrze więc mogło mieć jakąś kolizję. Chociaż te renaulty są ogólnie słabo spasowane, widziałem w kilku samochodach bezwypadkowych. Mam namiar na gościa, który za 70 zł bez wychodzenia w domu dostarczy ci raport z renault po nr vin, jeśli auto było serwisowane w ASO. Tu masz maila: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o spasowanie przodu , nierówną szczelinę na masce to to jest do wyregulowania tym plastikowym pasem pod maską.

Ja w swoje megane to regulowałem, bo tez mnie denerwowało że jest krzywo, a auto bezwypadkowe.

A wracając do tematu, to bardzo fajne autko, cena może ciut za wysoka jak na 6-cio latka.

Nie widać w jakim stanie są opony, ciekawe czy ma zimowe?

Dla mnie wadą jest że jest importowany.