Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Einspritzung überprüfen, brak mocy, nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Auto to megane II 1.4 16v. Dziś pojawił mi się komunikat einspritzung überprüfen, czyli sprawdź wtryski. Zgasiłem samochód i po ponownym odpaleniu normalnie przejechałem 30 km. Po kilku godzinach postoju znowu odpaliłem, i po przejechaniu kilkuset metrów samochód zgasł i nie chciał odpalić. Znowu pojawił się błąd. Po kilku minutach kręcenia zaskoczył i ruszyłem. Błąd już się świecił, samochód stracił moc, kreci tylko do 3 tys obrotów, szarpie przy dodawaniu i ujmowaniu gazu, pojawił się ESP/ASR Defekt (ABS działa). Po 20 km zapaliła się dodatkowo kontrolka silnika. Jak już dojechałem do domu i zgasiłem samochód to znowu nie można go odpalić. Podczas jazdy mimo braku mocy silnik chodził równo na jałowym. Jeszcze nie podpinałem pod komputer ale może podpowiedzcie od czego zacząć szukać... cewki? wtryski? czujnik położenia walków?

Cewek sagema już nie mam, ostatnia wysiadła przy 240 tys (obecnie są dwie Beru, Bosch i Delphi). Dzień wcześniej prawdopodobnie wysiadł dodatkowo czujnik temp. cieczy bo załączał wentylator na zimnym silniku, miałem dzisiaj podjechać po nowy ale nie zdążyłem (wyjąłem tylko na szybko bezpiecznik od wentylatora).

Edytowane przez mark_cnk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po powrocie z pracy samochód odpalił za pierwszym razem ale nie zdążyłem otworzyć garażu i zgasł. Wymieniłem świece i kupiłem na próbę dwie cewki z anglika (na chodzie). Zmieniłem je i bez zmian, samochód nie odpala. Dwa razy zaskoczył ale był w trybie awaryjnym. Paliwo na wtryski podaje. Chyba pozostaje szukać kogoś z Clipem...

Tak wygląda próba odpalenia:

 

Dodano: 20 sty 2017 - 19:06

Czy czujnik temperatury może powodować wchodzenie w tryb awaryjny i niemożność odpalenia?

Edytowane przez mark_cnk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie. U mnie ostatnio pojawił się taki komunikat j/w, po odłączeniu wtyczki od czujnika KZFR. Tą koło wlewu oleju silnikowego. Odłączyłam wtyczkę ponieważ jak go odpaliłem to po 10 sek. auto samo zgasło.

Sprawdź czy ta wtyczka nie jest czasem mokra od oleju lub odpięta. Bo może to być walnięty czujnik KZFR. z tego co widziałem na filmiku, lub po prostu czujnik położenia wału lub wałka rozrządu.

pozdrawiam

Edytowane przez clive120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!