Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nagła awaria Samochodu Megan 3 1.5 dci zgrzyt pod maską


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Proszę o pomoc dziś jadąc samochodem nadarzyła mi się nie typowa awaria samochodu

Jadąc 90 mając 5 bieg usłyszałem zgrzyt w samochodzie obniżyłem bieg i nadal słyszałem go samochodzie nie mogłem dodać gazu, samochód mi nie zgasł przejechałem tak 300 metrów i zatrzymałem go sam go zgasiłem nie zgasł mi on sam, nie próbowałem go uruchomić ponownie ponieważ bałem się dalej mu zaszkodzić, zaglądając pod maskę wszystko było ok ale możliwe ze nie zauważyłem ale 3 dni wcześniej u mechanika był czyszczony DPF BO BYŁ ZAPCHANY I podkręcił mi go na mocy, samochód ma przejechane 160 tyś w tym tygodniu miałem wymienić jeszcze wszystkie filtry i rozrząd w ni ale nadarzyła mi się ta awaria,

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę musiał go zaciągnąć na lince, wszystko działa choinka mi się nie zapaliła porostu usłyszałem zgrzyt pod maską i auto traciło prędkość zatrzymałem go i sam wyłączyłem a gdy wkładam kartę wszystko działa radio światła itp a nie widzę aby pasek pękł boje się zeby to nie była turbina lub silnik, może filtr paliwa jest zapchany ? i taki zgrzyt usłyszałem

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uruchamiałem silnika ale normalnie mogłem ciągnąc na lince czy go trochę przepchać aby podczepić linkę skrzynia biegów normalnie się przesuwa, hamulce działają ręczny działa, kontrolka świeci się tylko ręczny. gdy pojawił się zgrzyt to gdy dodawałem gazy to on nie wył tylko tracił moc i oczywiście prędkość i mogłem normalnie nim kierować bo zjechałem jeszcze na parking skręcając

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Hej zaczęło się od tego że pojawił mi się komunikat skontroluj układ paliwa i jak to się pojawiło to wyłączył się tempomat i strzałki od biegów, i samochód zaczął dużo palić, i po dwóch tygodniach pojawił się chek że skontroluj dpf i silnik krokowy,i stop dalsza jazda grozi awarii sinika, więc pojechał wypalił mi DPF 400 ZŁ JA SIĘ OKAZAŁO SAMOCHÓD NIE BYŁ SERWISOWANY auto mam od sierpnia 2016 roku sprowadzone z francji rocznik 2010

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7, 5.13 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Fluence 1.5 dCi 110KM - 130 km/h, 6 bieg zaczął terkotać jak traktor po czym zgasł. Płyny w normie nic nie wyciekło. Żadnych oznak przed awarią. Kupiłem jak miał 75,5 tyś km przebiegu od Zdunka. Olej oraz filtr wymieniony po zakupie przy oraz 90, 104,5 tyś. Przy 90 i 104,5 tyś. wymiana filtru paliwa.  Rozrząd robiony przy 98 tyś.Olej 2T dodawany od  zakupu. Laweta, warsztat po zdjęciu misy diagnoza - pęknięty wał korbowy :52_fearful:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę nie. Zazwyczaj tak ok. 1800-1900 zmiana biegów 2400-2500. Chłodzenie turbiny i inne duperele, nie katowałem. I coś takiego; do awarii super auto. 

Edytowane przez slaw7018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuży na pewno. Możesz spróbować napisać do Zdunka lub do Renault PL. Może pomogą udźwignąć Ci ten ciężar. W końcu to nie jest typowa awaria kilkuletniego auta. Reno czy inne marki, wszystkie się psują. Trzymam kciuki byś miał jeszcze radość z jazdy swoim samochodem.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!