Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Odpalanie silnika jak diesel-opóźnienie odpalenie


airbites

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie pojawił się inny problem. Raz na jakiś czas wciskam guzik start to on odblokuje kierownicę, licznik włącza i i kontrolki i po 5 sekundach zaczyna kręcić rozrusznik i po chwili odpalony. A nie jak zawsze że od razu odpala.

A druga czy normalnie że nie ma znaczenia jaka temp. zewnętrzna to odpali i od razu na 750 obr. raz 1200 obr. i tak w kółko?

Wczoraj było dziwny objaw że odpalił ale powolutku kręcił od 0 obr do 500 obr/min i tak stał ale silnik trochę szarpał i pomogło dodawanie gazu i wróciło do 750 obr/min na zimnym silniku.

Zastanawiam czy to wina przepustnicy czy czujnika położenia wałka rozrządu czy temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam silnika ale chodzi mi o to: Mój odnośnik

 

PS. poszukałem w necie i w twoim silniku raczej już ich nie ma ;) ale i tak bym sprawdził czy świece mają odpowiednie napięcie.

Edytowane przez AdamiGo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz tam przewody? Może one są już zużyte?

I znowu błąd. W silnikach benzynowych 16-zaworowych grupy Renault cewki są zamontowane bezpośrednio na świecach. To rozwiązanie stosowane jest bodaj od 1999 r.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma akumulator do tego że czasami zaczyna kręcić rozrusznik dopiero po 5 sekundach od wciskania guzika Start?

Np masz klemy zaśniedziałe i stawiają duży opór podczas rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma akumulator do tego że czasami zaczyna kręcić rozrusznik dopiero po 5 sekundach od wciskania guzika Start?

 

Stuknij kilka razy młotkiem w rozrusznik, jak to pomoże , to może znaczyć że szczotki się kończą w rozruszniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np masz klemy zaśniedziałe i stawiają duży opór podczas rozruchu.

To samo miałem napisać, u mnie były podobne objawy (długie kręcenie, powolne wkręcanie na obroty, do tego resetowanie radia i licznika). Czyszczenie klem papierem ściernym + wazelina techniczna załatwiły sprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!