Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabo odpala na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie od niedawna jestem posiadaczem Renault Megane 3 coupe 2009r 1.5DCI przy niskich temperaturach moja Renia ma problem z odpaleniem wymieniłem już wszystkie 4 świece oraz filtr paliwa lecz auto nadal stawia opory;/ Problem występuje tylko przy pierwszym rozruchu gdy już chwile sie nagrzeje jest ok dodam jeszcze że był podłączony pod komputer i wszystkie parametry są w normie ( wszystkie wtryski mają równą dodatnią wartość )

załączam filmik z odpalenia Renaty po nocy przy temp 0,+1 https://youtu.be/T31n-bPhDZ4

Trudno mi powiedzieć czy wymiana świec zrobiła w moim przypadku jakąś robotę ponieważ wymieniana byłą na przełomie mrozów -8/-2 ( wcześniej przy temp -7/-8 auto miało wielki problem żeby odpalić tak z 3/4 pełne rozruchy potrzebowało)

Bardzo proszę o jakieś porady, pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrarek dodaje filmik z odpalania jest dość duży pęcherz powietrza przy naciskaniu na gruchę również wędruje po wężyku.

przebieg to 160 tys rozrusznik nie powinien zawsze mieć problemów ? na ciepłym silniku jest ok. W dodatnich temperaturach też duzo lepiej odpala niż w ujemnych

 

https://youtu.be/VRwri2zWzXI

Edytowane przez Artrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pecherz w tym miejscu nie ma znaczenia bo silnik odpalil. Jakby bylo wiecej powietrza w przewodzie, to bylby problem.

Moze byc tez rozrusznik - w moim 1,5 dCi 101 KM regenerowalem i pomoglo od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiałem sie jeszcze czy może mieć wpływ akumulator niby ładowany był całą noc ale jest oryginalny czyli już ma 8 lat

jakie są koszty regeneracji rozrusznika ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A akumulator naładowany?

 

Dodano: 04 lut 2017 - 15:36

To raczej wina akumulatora 8 lat to już emeryt, nie daje już wystarczającej ilości prądu do rozruchu i ciężko zapalić. Podjedź gdzieś, gdzie sprzedają akumulatory sprawdzą Ci testerem i będziesz wiedział na czym stoisz, ewentualnie jak masz miernik możesz sprawdzić pod klemami ile ma V, powinno być około 12.5 - 12.6 V jeśli akumulator naładowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak akumulator ładowałem całą noc miernikiem również sprawdzałem kontrolka zapaliła sie na zielono czyli teoretycznie jest ok ale może nie mieć już takiego uderzenia spróbuje podłączyć jakiś inny lepszy zobaczę co będzie sie działo i dam znać

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie chce Cie skłamać bo nie mogę teraz sprawdzić na pewno Varta i na pewno od nowości bo jest na nim data 12.01.2009

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) ewentualnie jak masz miernik możesz sprawdzić pod klemami ile ma V, powinno być około 12.5 - 12.6 V jeśli akumulator naładowany.

To żaden test. Sprawdzać można napięcie podczas rozruchu.

 

Dodano: 04 lut 2017 - 18:37

zastanawiałem sie jeszcze czy może mieć wpływ akumulator niby ładowany był całą noc ale jest oryginalny czyli już ma 8 lat

jakie są koszty regeneracji rozrusznika ?

Może ale nie musi. Koszt regeneracji był 50 PLN + demontaż/montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mrarek przy jakim przebiegu regenerowałeś rozrusznik?

U mnie po nocy na zimno też jakoś ciężko pali, samochód ma 83 tys km, ja zrobiłem nim 3 tys, ale ma start stop, którego Niemiec podejrzewam używał i czy to już mogą być objawy rozrusznika?

Akumulator mam nowy 70Ah/720A EFB, sprawdzany dziś: napięcie 12.6 V, prąd rozruchu 660A więc naładowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!