Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Znowu silnik?


Rekomendowane odpowiedzi

W weekend wracałem A4 do Wrocławia i moje Megane 1.5dCi się wysypało. Najpierw zaświeciła się kontrolka oleju. Zapalała się i za chwilę gasła. Byłem w tak niefortunnym miejscu, że nie było żadnej stacji żeby dokupić olej. Po niecałych 20 km dojechałem na stację i uzupełniłem olej. Po kolejnych niecałych 50 km zapalił się olej + STOP. I tu znowu pech. Była tak cholerna mgła że jakbym się zatrzymał to pewnie ktoś by we mnie wjechał więc szukałem najbliższego zjazdu. Po 10 km udało się bezpiecznie stanąć. Olej był ale samochód strasznie trajkotał i aż strach było jechać. Wziąłem auto na lawetę. Na razie stoi u mechanika, ale jest tak obłożony że dopiero pod koniec tygodnia coś zacznie robić. Macie pojęcie co to może być?

Z tego co wyczytałem to może być turbina w której coś się przestawiło i przy okazji wyciągnęła cały olej. Albo w najgorszym przypadku cały silnik może być zatarty... A to auto już miało wymieniany silnik jakieś pół roku temu. Eh...

Edytowane przez deha21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Siwego dymu nie było, ani maksymalnych obrotów. W pewnym momencie nie łapał nawet mocy przy gazowaniu.

Co to pompy olejowej, to wiem że w Megane jest taka pompka do oleju. Parę razy nacisnąłem pompę żeby ciśnienie oleju przywrócić (tak mi mechanik powiedział kiedyś) ale jak widać to nic nie dało.

Czyli obstawiacie raczej coś innego niż silnik?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka o której piszesz to pewnie gruszka od paliwa. Pompa oleju jest pod silnikiem zamknięta miską olejowa. Skoro siwego dymu nie było i maksymalnych obrotów to nie turbina. Problem będzie w silniku skoro doszło do spadku ciśnienia oleju. Wyżej kolega pisze o panewkach.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Ile by kosztowała ta pompa oleju, panewki i szlif wału? Trochę mnie uspokoiliście bo myślałem że całkiem silnik pójdzie, ale może jest nadzieja na jego uratowanie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kolego okaże się jak "dól" będzie rozkręcony. W najlepszym przypadku wymienisz tylko pompę oleju i w drogę. Co do cen to wujek google tam znajdziesz wszystko interca...s jest drogi. Pompa oleju oryginał 217 zł +20 zeta wysyłka pobraniowa.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro po pół roku po wymianie silnik klęknął to chyba jakiś lipny został kupiony, może zalany jakimś szajsem (doktorem)? Współczuję problemów, mam nadzieję, że uda się to jakoś rozsądnie naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest z tymi silnikami na przekładkę. Teoretycznie pochodzą z rozbitka który 100 tyś nie najechał. Gwarancja rozruchowa na 30 dni. Czy oleju nie popija dowiesz się dopiero po zamontowaniu. Jak chcesz auto sprzedać to taka przekładka będzie tańsza. Jeżeli zatrzymujesz na lata to remont z konkretną gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak, że parę dni wcześniej auto wystawiłem internecie do sprzedaży :) Szukam teraz silnika i rozglądam się za czymś na gaz. Mam na oku Fiat Stilo 1.6, Honda Accord VI 2.0 i Seata Toledo 1.8. Mam nadzieję, że teraz na szmelca nie trafię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!