Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy w 1.9dci 130KM


rogtom

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dwumas od nowości to wymieniaj. Chyba,że był wymieniany (jest bez luzów) to można zostawić. Co do regeneracji to jak jest ktoś kto zrobi to jak oryginał to będzie hit. Jakoś nigdzie nie czytałem, że ktoś jeździł na regenerowanym dwumasie tyle co na fabrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej 1/3 ceny nie zapłacisz to po pierwsze a po drugie taka regeneracja nie daje gwarancji fabrycznej trwałości podzespołu oraz w wielu przypadkach praca sprzęgła/dwumasy po regeneracji może być nieco gorsza.

Jak już to polecam znaleźć sprawdzony zakład, o którym jest wiele dobrych opinii i przekalkulować sobie koszt całkowity takiej operacji.

Jak masz zamiar pojeździć to bym się jednak decydował na oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do regeneracji to jak jest ktoś kto zrobi to jak oryginał to będzie hit. Jakoś nigdzie nie czytałem, że ktoś jeździł na regenerowanym dwumasie tyle co na fabrycznym.

Regeneracja w takowych firmach polega na wyjęciu najbardziej zużytych/połamanych sprężyn i zastąpienie ich innymi sztukami sprężyn używanych w dobrym stanie* albo w podobnym stanie jak te. Dodatkowo dokładają podkładki kompensujące nadmiarowy luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się zastanawiałem długo nad regeneracją i w końcu wstawiłem sztywne koło. Zrobiłem w ten sposób 3 szt 1.9 120KM i jest ok, ale gdyby miało to być zrobione w 100% na cacy to tylko nówka. Jak rozmawiałem z warsztatami to sami mówili, że regenerowane "trochę pojeździ" ale nie wiadomo ile.

Jak będziesz miał swój dwumas na wierzchu to go sprawdź, może wystarczy wymienić tylko tarczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakład regenerujący pisze, że używa oryginalnych nowych części i okładzin LUK koszt regeneracji 900zł koszt nowej dwumasy wraz ze sprzęgłem 2600zł. Gwarancja 6 miesiecy

Edytowane przez rogtom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerację samej tarczy robiłem w Płocku i też ta sama gadka, że oryginalne części LUKa. Po wymianie okładzin rzeczywiście tarcza wygląda jak fabrycznie nowa, wyjęta z pudełka. Za zrobienie tarczy płaciłem ok 120zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!