Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Błędy po wymianie wtryskiwaczy. Brak reakcji na pedal gazu.


gilerson125

Rekomendowane odpowiedzi

A można go schłodzić? Np zmrażaczem albo puszką sprężonego powietrza odwróconego do góry nogami?

Aniewa, Ty tu jesteś ekspertem od 1,5, ratuj :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualne są zalecenia poprzednie oraz proponuje ;

- ponieważ regulator wysokiego ciśnienia paliwa działa jak zawór upustowy,

- wzrost ciśnienia na biegu jałowym świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie ,

- gaśnięcie silnika przy takich obrotach i takim wzroście ciśnienia - jest naturalnym zachowaniem sterownika silnika ,

Proponuję zdemontować zawór i dokładnie obejrzeć, przy użyciu białej szmatki, pod szkłem powiększającym ,

czy nie zatkany filterek na wejściu do regulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik byl jeszcze raz podmieniony z normalnie jeżdżącego samochodu. Objawy takie same 600bar po nagrzaniu na wolnych obrotach. Tak mi sie wydaje ze czujnik położenia walu nie ma nic wspólnego z takim ciśnieniem , bo teraz juz tylko ono robi taki syf. Tak mi sie wydaje ze pozostał juz tylko problem elektryczny. Tylko gdzie szukać ? Co może odpowiadać za takie objawy. Ze ciśnienie tak mocno wzrasta na szynie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gilerson125

Ponieważ clip mechanika nic nie podpowiada ???? to ;

Żeby wykluczyć całkowicie wpływ innych niedomagań, usterek, zalecam ;

1/ czujnik położenia wału korbowego - TYLKO ORYGINAŁ ,

2/zaślepienie koniecznie EGR - nie masz pojęcia, bo niby skąd;

- ile takie ustrojstwo potrafi napsuć krwi, czasu, nerwów i kasy - im wcześniej to zrobisz tym lepiej dla Ciebie,

- sprawdzić styki czujników przy pedale hamulca i sprzęgła,

- sprawdzić styki czujników i ich wiązki elektryczne; szczególnie ;czujnika wtrysku, regulatora wtrysku

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby egr miał mieć wpływ na ciśnienie paliwa to zaślepienie go nic nie pomoże, bo sam zawór nadal będzie pracować. Uważam, że egr nie ma tu nic do rzeczy. Czujniki nad pedałami nie mają wpływu na gaśnięcie auta, co najwyżej na ograniczenie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cechy immanentne EGR ;

Wymieniłem pół samochodu, żeby się dowiedzieć, że EGR to jest główny problem mojego samochodu;

falowania obrotów, kopcenia, mulenia, duszenia się , dymków, chmurek, braku mocy, spadków mocy itd.

Taki cudowny wynalazek a jak życie potrafi uprzykrzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie. Samochód juz jeździ i myślę ze będzie nadal tak sie sprawował. Uszkodzony byl komputer wtrysku. Nie wiem jak byl uszkodzony co sie działo ale dawal takie objawy jak wyżej. Wymieniony caly zestaw startowy i autko śmiga. Dzieki wszystkim za pomocne rady. Myślę ze watek może sie przydać innym urzytkownikom tego forum. Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując; Został wymieniony;

-czujnik położenia wału,

-czujnik wałka rozrządu ,

-czujnik regulacyjny ciśnienia paliwa na pompie ,

-zregenerowana pompa wtryskowa ,

-szereg wizyt w warsztacie który podobno dysponuje clipem,

- minęło sporo czasu ,

-i okazało się, że Uszkodzony komputer wtrysku

 

SZYTE GRUBYMI NIĆMI - mówiąc delikatnie, aż wierzyć się nie chce że to dzieje się w POLSCE

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rzeczy co bylo robione to:

-zregenerowana pompa

- regeneracja wtrysków

- czujniki walu , położenia walka rozrządu , temperatury paliwa w pompie , regulator ciśnienia.

- filtry paliwa

- wyczyszczony i zaślepiony EGR

- nowa szyna rozdzielacz CR

Wizyt w warsztatach byla mnogość. Przy okazji byl zrobiony komplet rozrząd itp itd. Kolego Andrzej-2010 od awari minęło 5msc bo auto uległo awari na początku grudnia. A post byl w lutym założony. Także auto nieźle wykończyło mnie psychicznie jak i finansowo. Miało byc auto malo palace dla studenta a okazało sie jak sie okazało :/ Myślę ze teraz będę juz jeździł bezawaryjnie

I jeszcze pytanie. Powiedzcie co sadzicie o oleju 2t do paliwa. Bo ile osób tyle opini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ;

-kupuj paliwo na sprawdzonych stacjach,

-stosuj dobry olej np.Valvoline 5W40 i zmieniaj go co ok. 10000 km /rok,

-zmieniaj filtr paliwa ,

-nie dawaj po garach zaraz po starcie, studź turbinę po skończonej jeździe,

-poszukaj kumatego mechanika - internet, koledzy, wizja lokalna ,

-sprawdź odmę i zawór odmy ,

-sprawdź ciśnienie oleju na gorącym silniku - panewki? pompa oleju ?? Różnice w silnikach 1,5 dci

-jak nie spróbujesz oleju 2T - to się nie przekonasz - zastosuj na 2-3 zbiorniki i zobaczysz efekt

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!