Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Polerka


blake

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie, otóż chciałem zapytać o efekt polerki, mój znajomy robił mi polerke całego samochodu, kolor czarny. Samochód był po części malowany parę elementów i wyglądały te elementy świetnie świeżo po malowaniu, gdy wszystko spasował zabrał się za polerke. Po polerce pod światło na całym aucie widzę koliste kreski najprawdopodobniej z tego czegoś czym jechał maszyna, strasznie to wygląda, na mase pod światło wygląda jakby miała z parę lat, lakier piękny ale te kreski wszędzie. Powiedzcie mi czy to tak ma być czy muszę coś z tym zrobić, dodam że jestem zielony w tym temacie. Na koniec powiedział, że da mi jakieś mleczko i sobie mam dokładnie mikrofibra wetrzec, ale czy to coś da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak nie ma być, to ewidentnie spartolona robota. Oddaj samochód do specjalisty od detailingu jeśli chcesz mieć porządnie zrobiony lakier. Samemu też można, ale jeśli się nie znasz, to lepiej nie ruszaj. Wrzuć jakieś zdjęcia, bo teraz zgaduję co mogło pójść nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie jest w ogóle polerowane:) To są zwykłe rysy od mycia, tzw "swirle". Mój samochód właśnie tak wygląda, a dopiero będę się za polerowanie zabierał. Ale pogadamy jak wrzucisz zdjęcia swojego samochodu.

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg to u mnie jest masakra, niewiem jak on to zrobił lakier nabrał barw, ale te kreski się porobiły, jakby z pod maszyny takie zaokrąglone ślady, jak mówiłem po 15 wrzucę parę zdjęć, do usłyszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach