Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po wymianie filtra paliwa


blake

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś w swojej megance 1.5 dci wymieniłem filtr paliwa, na oryginał z allegro (made in china) kosztował 130 zł. Odpiąłem te dwa wężyki, które idą do filtra następnie zasilanie do tego plastiku. Wymieniłem uszczelki i przełożyłem plastik do nowego filtra zgodnie ze strzałkami, wzorując się tak jak było na starym. Przed zamontowaniem plastiku wlałem prawie cały baniak filtra ropą prosto z wężyka posługując się gruszką, następnie wszystko złożyłem w całość, no i podpiąłem/skręcałem jak należy. Przyszła pora na odpalanie samochodu, samochód odpalił, ale po 15 sec zgasł, po ponownym wciśnięciu start zaczął kręcić i kręcić bez skutku. Wysiadłem z samochodu i zacząłem pompować tą gruszką do oporu, wsiadłem znowu do samochodu i odpalił, ale silnik jakby chodził głośniej i jakieś dźwięki zaczęły się wydobywać w kabinie, których wcześniej nie było, co to może być ?? być może, że filtr jest jakiś wadliwy, wgl pojechałem się przewieźć to silnik dużo głośniej pracuje podczas jazdy. Troszkę się nie pokoje, ktoś ma jakieś pomysły ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak pisze na filtrze: Renault a pod spodem made in China, Właśnie nie mogę sprawdzić czy mam pęcherzyki bo te rurki mam czarne i nic nie widać ;/, może to być wina tego to plastiku co się wkłada do filtra a potem podłącza wtyczkę? postanowiłem ja polać woda z wierzchu pod kranem, oczywiście tylko do tej wysokości aby nie zaraz tej instalacji co się podłącza wtyczkę od samochodu.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem dokładnie ten sam problem, przerobiłem dwa niby oryginalne chińskie filtry (tylko wydałem kasę)- to co sprzedają to są normalne podróby i nie mają nic wspólnego z oryginałem,masz powietrze w przewodach paliwowych przez złą konstrukcję tego filtra, szkoda silnika ,a w szczególności pompy i wtrysków oraz FAP. Filtr na pierwszy montaż do naszych renówek to MAHLE KL485/5D lub KNECHT KL485/5D, w sumie mahle i knecht to jedno i to samo. Jak kupisz jeden z tych filtrów i porównasz z tym chińskim badziewiem to zobaczysz różnicę.Temat już opisywałem na forum, to tak na szybko.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój silnik to 1.5 dCi 110 KM z FAP'em, który byłby dla mnie najlepszy? wolę wydać więcej, ale żeby było naprawdę jak trzeba.

Co do filtra który kupiłem to oto aukcja, jak kupię nowy i będę zamieniał to wrzucę fotki real tego chińskiego gówna: http://allegro.pl/oe-renault-filtr-paliwa-renault-megane-iii-dci-i6010614326.html?snapshot=MjAxNy0wMy0xMVQyMToyNDozM1o7YnV5ZXI7ODljY2M1NjUzNDM2NGUxNDY5NjM4ZjdmYWQ1MjhlMjUyMTQ4Nzk0ZTY1MGNjYmU4ODFiYWFmN2ZhNDRiZjAxZQ==

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginały filtrów Renaulta podrabiają, oryginalne to może tylko pudełko było.

Sam nie wiem, czy nie lepiej kupić od razu zamiennik MG ,

http://allegro.pl/filtr-paliwa-renault-megane-scenic-iii-1-5-2-0-dci-i5810342116.html

 

może będzie lepszy od tego chińskiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, za tani mi się wydaję, że też śmierdzi lipą. Najlepiej to pójdę do pobliskiego motoryzacyjnego i powiem gościowi, żeby mi ściągnął filtr paliwa firmy MANN. Myślę, że to dobry wybór, jedna półka z tym MAHLE czy KNECHT, racja ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup to co Tobie napisałem , a będziesz miał oryginał i zero problemów, nawet włożenie podgrzewacza z uszczelkami będzie przyjemnością.Cena około 150 zł.

Edytowane przez WAZI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem Ci wiadomość na priv odpiszesz?

 

Dodano: 04 kwi 2017 - 22:39

No i dupa, wymieniłem ten chiński filtr paliwa na firmy MANN i dalej to samo, myślę, że zrobiłem wszystko jak trzeba, dolewałem z 4 razy do filtra ropy, bo wsiąkała w "gąbki" w filtrze, aż było po brzegi, potem skręciłem tą nagrzewnice czy jak to się tak nazywa ta pałeczka do środka. Następnie pierwzy wąż z którego leci ropa po wciśnięciu gruszki wpiąłem w dziurę, którą oznacza strzałka, drugiego węża do dziurki poniżej ze strzałką, która nie wskazuje dziurki. Następnie odpaliłem samochód, wszystko chodzi. Pojechałem się przewieźć i znów to samo, silnik chodzi jak traktor. Jakby ująć ten dźwięk jak przygazuję gdy jadę silnik wydaję dzwięk jakby spod wody, cięzko to określić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!