Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie silnika wypadanie zapłonów..


Sn1key

Rekomendowane odpowiedzi

hej witam wszystkich!

Spotkał mnie następujący problem z moim scenickiem a mianowicie został założony nowy gaz i od tego czasu zaczęły się problemy i wyskakiwanie błędów co jakiś czas, dodam że jak się go przygazuje do 5tys obrotów to ten błąd natychmiast znika z deski, świece nowe wszystkie filtry nowe, może ktoś spotkał się z tym problemem dodam że kompresja na garach wynosi 1-9,5 , 2/3/4-10/11

podmiana cewek niczym nie poskutkowała tak samo zamiana świec styki nie są zaśniedziałe, sprężynki wszystkie na cewkach są spalanie na świecach jak najbardziej ok, dodam że dzieje się tak tylko podczas jazdy w mieście i po założeniu lpg zaczęła na nowo piszczeć zawód od odmy a zakładałem ją nową przed założeniem gazu dodaje załącznik

Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u gazownika byłem 3 razy próbował cewki świece zamieniać nic, zmierzył kompresję na zamkniętej przepustnicy pokazało mu 7barów na 1 i 4 garze na środkowym po 14 i stwierdził że nie będzie tego robił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gazie ujawniają się prędzej problemy z zapłonem. Jakiej firmy są cewki, podmieniał między sobą czy na inne?

Podłącz się pod komputer powinno pokazać jakieś błędy jeśli coś pokazuje na wyświetlaczu - co pokazuje?

kompresja na garach wynosi 1-9,5 , 2/3/4-10/11

Przyjmując że urządzenie pomiarowe jest OK to nie jest dobrze ale też nie jest tragicznie... pomiar z olejem był robiony? Ale jak by nie było trzeba się tym zając.

Dla PB dobrym wynikiem jest powyżej 12 bez różnic między cylindrami i bez próby olejowej.

W pierwszym poście podajesz inne wartości do drugiego... zdecyduj się... bo 7 to już lipa...

Pomiar robisz przy wyjętych świecach, odpiętym zasilaniu pompy paliwa, nie ma potrzeby ingerować w przepustnicę. Później robisz to samo z olejem, da to jakiś pogląd na to czy problem jest z górą czy dołem.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki beru są założone zamieniał między sobą więc jakby była jakaś walnięta przeskakiwałoby na cylindrach, w załącznikach jest zdjęcie z tych błędów, na wyświetlaczu pisze check emission, w pierwszym poście podaję moje wyniki jak mierzyłem ja w domu, a drugie jak robił gazownik sprzęt mam sprawdzony pomiar zrobiłem tylko przy wyjętych świecach i otworzeniu przepustnicy na max

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak załącznika, załącznik trzeba jeszcze wstawić do postu po jego dodaniu.

Zrób pomiar jeszcze raz. Naładuj akumulator, rozgrzej silnik do 60/70 stopni, wyjmij bezpiecznik pompy paliwa, możesz też odpiąć wtyczki z wtryskiwaczy benzyny jak masz do nich dostęp, cewki i świece zdemontuj, jedna osoba obsługuje ciśnieniomierz a druga wciska start i pedał gazu do podłogi. Po tym zrób drugi pomiar z wlanym olejem do cylindra przed każdym pomiarem konkretnego cylindra (nie pamiętam ile się go leje, tutaj musisz poszukać).

Co do odmy to co zmieniłeś dokładnie? Wymienia się łącznik czyli trójnik się wywala a wstawia puszeczkę wielkości paczki zapałek (opisane jest to na forum). Gruszkę wystarczy rozebrać, porządnie wyczyścić, sprężynki porozciągać. Zrobiłem to u siebie i zapomniałem o problemie skrzeczącej kaczki.

Może jak zdejmowali kolektor do wiercenia to nie zapieli wężyków od odmy - trzeba sprawdzić.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kiedy wymieniałeś świece na nowe? Ten silnik jest na tyle pancerny, że nie wywala Check z błachych powodów. Zanim rozbierzesz silnik zmień świece na właściwe i jeśli jeszcze tego nie robiłeś to nowe.

Co do czyszczenia i rozginania sprężyny w zaworze odmy, to nie polecam takich działań. Tak naprawdę to pogorsza się odpowietrzanie skrzyni korbowej. Powodem piszczenia jest wyrobione gniazdo w którym pracuje iglica. I tylko wymiana zaworu w sposób prawidłowy likwiduje problem. Pozostaje jeszcze kwestia tej puszki, która to likwiduje wadę konstrukcyją pierwszych wersji silnika. Jej koszt powala, bez problemu dostępna w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!