Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 2 1.9 Problem z elektryką, karta nie otwiera ani nie zamyka samochodu itp :.


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem nowy na forum a w temacie Megane II jestem laikiem , wgl. Zacznijmy od tego że auto które posiadam to moje pierwsze auto, a jest nim Renault Megane II 1.9 dci ,

problem jest następujący przez ostatnie 3 dni jeździłem autem,wszystko otwierało ,zapalało było okej, dziś chcą otworzyć auto z karty nic nie reagowało ale zauważyłem jakby "zawieszenie" się lampki czerwonej oraz lekkie "drganie" wskazówek obrotomierza ,również wskazówki prędkościomierza ,auta nie udało się otworzyć jedynie z kluczyka "awaryjnego", po godzinie gdy wrociłem do auta mogłem już je otworzyć ale nie zapalały się lampki kierunkowskazów przy naciskaniu karty,słychać było tylko otwieranie się zamków, gdy wsiadłem do auta chciałem sprawdzić czy włączą się światła mijania oraz radio, po włączeniu świateł samochód padł absolutnie , "czerwona lampka" przestała migać tylko paliła się non stop,próbowałem ruszyć klemami przy akumulatorze ,odpiąłem plusową po czym przykręciłem, omawiana lampka zaczęła migać ale auto nie odbierało już sygnału z karty, wskazówki o których wspominałem już nie drgały a tylko lekko się uniosły ,akumulator nie ma nawet miesiąca, może ktoś miał takie objawy i może coś podpowiedzieć,za wszystkie z góry dziękuje .

Pozdrawiam :(

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza