Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

co tu powinno być podłączone?


arsene

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie skończyłem składać.

Silnik 1.9 dci.

Pod zbiornikiem podciśnienia jest zawór podciśnienia, w nim są trzy wyjścia, pod dwa są podłączone rurki a pod trzecie?

Mam podłączone wszystkie rurki w silniku a tu wygląda jakby jakiejś brakowało.

Czy ktoś może sprawdzić jak być powinno? To obok wtyczki.

thumb_hosting_zdjec_1494074357__5ad3444dc78653457a893b1682e67290d65029fc046c199175pimgpsh_fullsize_distr_2.jpg

 

thumb_hosting_zdjec_1494074588__94d38c49281bb68c13e8dc724ad0c69052ed036273f82a1afdpimgpsh_fullsize_distr_2.jpg

Edytowane przez arsene
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

 

Opaliłem silnik. Chodzi jak ta lala.

Silnik 270 tys z Francji, udokumentowany przebieg.

Wymieniłem pierscienie bo stare stały. Panewki. Planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana świec żarowych.Pompy oleju, pompy wody, rolki, paska rozrzadu. Wymiana turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździ jeszcze drugie tyle, pod warunkiem, że dobrze zrobione :-)

To są fajne silniki, mimo że można je uznać za nieco przestarzałe.

Jak już zmieniałeś pompę oleju to warto było się pokusić o tą z 1,9 130KM (ma 24 zęby) i wymianę miski olejowej, wtedy silnik miałby lepsze smarowanie. Egr zaślepić i jeździć.

Ostatnio do mojego mechanika dojechał trafic 1,9 z przebiegiem ponad 700tys km, a nie był to pierwszy właściciel. Silnik zaczął brać olej, okazało się, że tuleje cylindrów się skończyły i tłoki miały luz. Wymienił blok, uszczelnienia i jeździ dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że dobrze bo sam robiłem :)

Na codzień zajmuję się bardziej skomplikowanymi silnikami, tego się bałem bo to syna. ;)

Ale jest prosty.

Auto jeździło we Francji na początku na syntetykach a od około 120 tys na olejach półsyntetycznych, zmienianych co 25-40 tys. km.

To wyczytałem w dokumentacji i fakturach z Francji.

Kolega porównał książkę w serwisie i wychodzi, że dokumentacja nie była zrobiona.

Syn go kupił z przebiegiem 220 tys, szybko nakręcił prawie 50 tys, po drodze dolewając oleju 1l/1000 km. Wymienił turbinę, która mu padła po 7 tys. Kolejna padła po 40 tys i niecałym roku.

Jak wyglądały pierścienie, tłoki i panewki na fotkach. Pierścienie uszczelniające się gięły a nie pękały co świadczy o przegrzaniu, olejowe kruszyły. Warstwa nagaru na tłokach. Panewki 2 tłoków wyślizgane.

thumb_hosting_zdjec_1494135125__sam_0985.jpg thumb_hosting_zdjec_1494135210__zaklejony.jpg thumb_hosting_zdjec_1494135262__dwa_tloki.jpg thumb_hosting_zdjec_1494135334__pierscien.jpg thumb_hosting_zdjec_1494135372__panewki.jpg thumb_hosting_zdjec_1494135411__sam_0987.jpg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!