Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przepustnicą i sondą


rafal_lbn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z silnikiem, wyświetla komunikaty chceck emissions i chceck Inection, auto szarpie pow. 3tys obrotów, na elm 327 pokazuje bład przepustnicy P0638, byłem u mechanika podłączył swój komputer i stwierdził ze sonda za katalizatorem nie pracuje poprawnie, zakupilem nowa sonde boscha lecz poprawy brak, mechanik rozkłada ręce, dodam ze auto na zimnym silniku pracuje ok, ładnie wchodzi na obroty lecz po przejechaniu paru km wywala w/w bledy i szarpie pow 3tys obr

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień mechanika .

CHECK INJECTION informuje  ogólnie , że  jest  coś nie tak w układzie zasilania, sprawdzić ;

- układ  dolotowy,  map  sensor,  przepustnica, sonda, luzy  zaworowe , potencjometr  od  gazu, katalizator ( wymiana  filtra powietrza, szczelność połączeń, szczelność połączenia kolektora ssącego, przeczyścić  przepustnicę), przegonić  furę  jeżeli było dużo jazd po mieście lub jazd na krótkich dystansach ,

- układ zasilania (wymiana filtr paliwa na markowy, szczelność połączeń,  jakość paliwa-zatankować dobre, sprawdzone paliwo, wtryskiwacze ) ,

-układ zapłonowy ( kontrola  świec, cewek,  stan styków,  połączeń,  wtyczek,  zaśniedziałych łączy ),  czujnika  położenia  wału  korbowego ,  czy  nie  doszło do  zawilgoceń,  zamoczenia  połączeń, użyć  KONTAKT 60 ( nie  myłeś auta na myjni ?? ), co było  robione  ostatnio??

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy.

Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

 

filtry świece powymieniane, szczelność, przepustnica czyszczona oraz podmieniana na na inną, problem powraca po przejechaniu ok 10 km

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumie że ;

-filtr paliwa markowy,

-przepustnica podmieniona na sprawną, oring nowy,

-sprawdziłeś stan styków, złączek, wtyczek,

-paliwo prawidłowej jakości ,

-wymieniona sonda pracuje prawidłowo,

-kontrola i ew.wymiana czujnika położenia wału korbowego na oryginał ( b.chimeryczna ) ;Ja mu w GAZ a on ZGASŁ - brak mocy ,

-jakiej marki masz cewki ? czy nie masz jeszcze cewek zapłonowych sagema?

- warto skorzystać z usług mechanika posiadającego clipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy.

Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

wszystko o czym piszesz jest ok, cewki beru, na clipie pokazuje tylko błąd przepustnicy, jak auto jest zimne wkreca sie maksymalnie na obroty, problem jest jak sie nagrzeje wtedy błąd check injecion i pracuje ok tylko do ok 3 tys obr, powyżej odcina zapłon

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jaki to jest numer błędu albo jaki opis błędu.

W przypadku przepustnicy ważna jest wiązka przewodów - jak wywali błąd to poruszaj nią - jak się poprawi to masz winnego. Możesz zdjąć rurę między filtrem powietrza a przepustnicą, wtedy zyskasz lepszy dostęp do wiązki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola i ew.wymiana czujnika położenia wału korbowego na oryginał ( b.chimeryczna ). Raz działa a raz nie i miernik tego nie wyłapuje. Koszt nie duży a efekty niesłychane.

Dobrze też jest sprawdzić stan czujników przy pedałach hamulca i sprzęgła , oraz łączy na sterowniku wtrysku

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!