Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przerywana praca przy obrotach ok 1900 - i komunikat INJECTION


S250

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Ostatnio musiałem wymienić silnik 1.9 120KM (obracająca się panewka). Kupiłem słupek z osprzętem bez turbiny. Mój mechanik zamontował silnik, silnik odpalił, była jazda próbna i wszystko oki. Auto odebrałem i po kilku dniach gdy silnik zimny zaświeciła się kontrolka SERVICE i wyświetlił się komunikat CHECK INJECTION. Service i Injection świecą się tylko gdy silnik zimny. Zauważyłem również że silnik przy obrotach ok 1900 zaczyna przerywać (szarpać) jak by paliwa chwilowo brakowało, po zwiększeniu obrotów wszystko jest oki.

Moje pytanie co to może być?? Wtryski do wymiany?. Powiem jeszcze że mechanik który wymieniał mi silnik mówi że może się jedne z wtrysków zastał bo nie wiadomo jak długo stał silnik, a inny mechanik po podłączeniu do kompa powiedział że wina jest z wiązką elektryczną bo mu wyświetla komunikat, chwilowe zaniki prądu (coś w tym stylu, tak powiedział) i mówi że musi gdzieś być przetarta wiązka lub źle podłączona masa.

I teraz już nie wiem co jest :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słabi mechanicy. Szukaj KUMATEGO MECHANIKA .

Komunikat informuje ogólnie, że jest coś nie tak w układzie zasilania silnika.

Bliższych danych uzyskasz, po podłączeniu do clipa .

Poczytaj;Check Injection

Przy zmianie słupka, warto sprawdzić;

-ciśnienie oleju na gorącym silniku,

-stan odmy i jej zaworu, magistrali olejowej turbiny

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CHECK INJECTION, ma szerokie pojęcie i może za tym kryć się wiele błędów, lecz jest to zwiane głównie z głowicą ( świece żarowe, wtryski, zasilanie wtrysków ).

Skoro mówisz, że przerywa to jak dla mnie są to wtryski, sprawdź sobie najpierw czy są sprawne ( opór ). Możesz wykręcić je i sprawdzić stan miedzianych podkładek ( miałem to samo w SCENIKU II ten sam komunikat i problemem była ta podkładka ). Jak wszystko będzie okej, sprawdź napięcia. Wszystko to co Ci powiedzieli mechanicy.

Skoro nie masz dostępu do lepszego diagnosty kto Ci powie gdzie konkretnie problem, to leć po kolei i sprawdzaj.

Edytowane przez Narky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź.

w poniedziałek oddaje auto do naprawy.

przekażę aby wykręcił wszystkie wtryski i sprawdził czy podkładkę i czy wizualnie są ok, oraz sprawdził wszystkie świece żarowe.

Odezwę się po naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uaktualnij stopkę !!!!

 

To nie STOPKA tylko profil danego usera.

Nie baw się proszę w moderatora.

Takie coś, jako user, powinieneś wysłać grzecznościowo na PW :!: <czerwona> - Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Opanowałem problemy połowicznie.

1 ) Świecąca kontrolka z komunikatem - miałem niesprawne świece żarowe. Nie wnikałem która świeca, wymieniłem komplet. Kontrolka i komunikat już nie świecą.

2) Z drugim problemem mam więcej kłopotu. rozmawiałem z lokalnymi posiadaczami renówek i podejrzenie padło na EGR. Wyczyściłem egr i wymieniłem na inny, zauważyłem że jest już. lepiej ale nie tak dobrze jak powinno być. Więc odpiąłem kostkę i włożyłem inną cewkę egr przymocowując do do silnika. Teraz silnik pracuje ok, nic nie przerywa, świeci mi kontrolka i komunikat injektor (spowodowane jest to wypięciem kostki). Zauważyłem jeszcze ze silnik stracił na mocy, jest troszkę słabszy.  Co mnie martwi i widać tutaj muszę coś pokombinować, może wykonać zaślepkę pod egr i podłączyć kostkę. hmm powalczę i z czasem napisze jak postępy.

Chyba że ma ktoś jakiś pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto   sprawdzić ( 120 KM ) ;  

- ciśnienie  oleju  na gorącym silniku, (  pompa olejowa , panewki ) 

- stan odmy olejowej  i  jej zaworu,  

- stan magistrali olejowej turbiny ,

- wymienić czujnik położenia wału na oryginał ,

- wymienić  filtr oleju i paliwa na purflux lub mann ,

-stosować markowe paliwo  oraz  olej  full  syntetic , 

Oprócz  czyszczenia  EGR, podpięcia  drugiej  cewki ,  należy ;

- ustawić  klapkę  EGR  w pozycji  zamkniętej  ( najlepiej  zaślepić ) ,

-  przeczyścić  cały  układ  dolotowy  oraz

- zapewnić  szczelność  układu  dolotowego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem rozwiązany,

Tak jak napisałem wcześniej, wina w przerywanej pracy była w wadliwie działającym EGR'ze.

Dostałem od znajomego na próbę dziłający EGR i wszystko jest oki, ślinik ładnie pali nie czuć żadnych przerw w pracy i moc jest jak powinna być.

Na wypożyczonym EGR'ze przejechałem ponad 1000 km.

Edytowane przez S250
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!