Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 2.0 140KM CVT Filtr paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Moja dziewczyna ma Renault Megane III 2010 rok 2.0 benzyna ze skrzynią CVT. Wymieniałem jej dzisiaj olej, filtr oleju, filtr kabinowy oraz powietrza. Problem powstał, gdy chciałem wymienić filtr paliwa. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje? W sklepie zamawiałem części po nr VIN, więc gdzieś ten filtr musi być. Nie jestem mechanikiem, dlatego mam problem ze zlokalizowaniem tego filtra.

Przy okazji co ile km wymieniać olej w skrzyni CVT i czy jest tam jakiś filterek?

Pozdrawiam.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 24 cze 2017 - 20:33

Ktoś pomoże?

Edytowane przez akai.88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej.

 

Mam te samo auto (tyle że phI). Nie ma w nim filtra paliwa. Może inaczej: filtr paliwa jest, ale zintegrowany z pompą paliwa i cała jednostka pompa-filtr siedzi sobie w baku. Gdzieś czytałem, że żywotność normalnie eksploatowanej jednostki pompy to ok 250tyś km, filtr zatem też jest przewidziany na podobny czas ;). Dlatego jak kiedyś padnie pompa to wymieniasz ją łącznie z filtrem i po problemie. Koszt nówki to ok 850zł (Bosch 0 580 200 025).