Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozrusznik nie kręci - dziwny dzwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

auto stało 2 tygodnie. Wczoraj miałej pojechać a tymczasem jedyną reakcją na guzik Start/Stop jest 5 "cyknięć" w dwóch seriach. Założyłem, że szczotki rozrusznika się zawiesiły lub bendix. Opukałem rozrusznik młotkiem ale to nie dało rezultatu. Podpowiedzcie co jeszcze można zrobić? Nie mam narzedzi, nie znam się na mechanice a tym bardziej na elektryce. Auto stoi pod domem, do warsztatów daleko. Bez silnika nie można go holować bo brak wspomagania hamulców. Czy możliwe jest zapaenie "na pych" - jeśli tak, to jak postępować z guzikiem Start/Stop, żeby była iskra - puścic sprzegło i nacisnąć Start?

Będę wdzięczzny za wszystkie uwagi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie pomoże ładowanie aku, a się nie znasz to znajdź tanią lawetę i do mechanika. Może Twój mechanik ma znajomego z lawetą. Raz moje MII było unieruchomione i szukałem pomocy. Firmy z rodzaju "Pogotowie drogowe" liczyły sporo za usługę ale znalazłem gościa z lawetą, który sprowadza samochody. Przejazd na odległość kilku kilometrów kosztował mnie 50 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Wybaczcie, że tak późno ale jak to w życiu, człowiek zarobiony, więc dopiero teraz podsumuję temat.