Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dym spod maski


Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc dla laika:D

po zapaleniu się kontrolki oleju i stop (megane I classic) zatrzymałem się. Pod maską, stojąc przodem z lewej spodniej strony silnika zaczął kopcić dym, tak jakby przepalonego oleju /względnie zapach intensywny jak podczas lutowania/. Obroty nie falują, klima sprawna. Co to może być, czy mogę w takim stanie auta podjechać do mech pare km?

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paski - ok

temp na rozgrzanym silniku - w połowie

płyn chł - jest

pasek ten z przodu z lewej strony silnika - ok

 

I jeszcze jedno - zaczyna dymić dopiero po - 2-3 min, przy samym starcie wszystko ok, nic nie strzela, nie kopci

 

Dodano: 11 lip 2017 - 14:48

Kontrolki na zimnym silniku nie świecą się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz pomocy to odpowiadaj na pytania ,kontrolki zgasły po dolaniu? Będzie prościej ,musi Ci lecieć na kolektor wydechowy lub wydech może olej silnikowy ,może napędowy albo płyn chłodniczy. Jak któryś z dwóch pierwszych to możesz się zapalić.

stojąc przodem z lewej spodniej strony silnika

Strona kierowcy to lewa niezależnie gdzie byś stał - to dla ułatwienia opisu usterki.

A dopisałeś ,jak zgasły po dolaniu to chyba stan miałeś mały także to pewnie olej silnikowy Ci leci i się rozchlapuje po gorącym.

Edytowane przez krzychu73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Postaram się odpowiedziec jak najlepiej potrafie. Tluklem się z pracy do domu jakies 45 min. Po 20 min od odpalenia auta zaczela mrygac kontrolka oleju, poczatkowo sporadycznie. Na ostatnich 5 km kontrolka oleju zaczela swiecic i pojawila sie kontrolka stop. Nie czulem jescze zadnego obcego zapachu. Zgasilem auto (na wskazniku elektronicznym oleju bylo w polowie). Odczekalem (0,5h), sprawdzilem olej na wskazniku (bylo go ponad polowe), dolalem oleju na full (jescze na cieplym silniku). Uruchomiłem auto, po 2 min zaczelo kopcic, tak jakby spod silnika. Pesek od osprzetu pracowal normalnie. Kontrolka oleju cały czas się świeciła. Następnego dnia musiałem pilnie wyjechac i auto stało tydzień. Po powrocie uruchomiłem silnik - kontrolka oleju nie zaswieciła się, po około 2 min zaczęło kopcić, więc wyłączyłem silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!