Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1,9dci 120km naprawa silnika


yaxiz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio mechanik remontował mi silnik i wszystko ok i nagle auto zaczęło mi pływać po drodze. przy remoncie muszą ruszać przy układzie kierowniczym? Nie znam sie a niestety mechanik na urlopie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjeżdżając od  mechanika tych objawów nie było ??  Auto ma już 200.000 km. Powodów może być wiele ; przywaliłeś w krawężnik i pogiąłeś ( wahacz, końcówki, drążek reakcyjny),  za  mało powietrza w kołach, luzy  na  końcówkach drążków kierowniczych, luzy przekładni kierowniczej , luz na łożyskach kół przednich, luzy wahaczy , przytarty hamulec, zła  zbieżność, uszkodzony amortyzator, . Jedź  na  stacje diagnostyczną , powinni pomóc lub do innego mechanika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak remontował silnik, raczej nie powinien ruszać układu kierowniczego, no chyba, że go wyjmował razem ze skrzynią. Skoro było okej to wina pewnie jest po stronie zużycia jakiejś części, lub jej nei dokręcenia. Jak masz kanał, ustaw na kanale i pobujaj na boki, zobacz co się dzieje. Jak samochód płynie to obstawiałbym gumy na wahaczach lub końcówki kierownicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przywaliłem w nic. Ciśnienie ok. Końcówki wszystkie nowe, wymieniłem przekładnie 2 tyg przed rozsypaniem się silnika. To co umiałem sprawdzić to wszystko ok, jedne co mi przychodzi na myśl to opony. Było 35 stopni a mam zimowe nalewajki, bo od zimy auto stoi. Inna sprawa. Ktoś wie jak wymienić regulator napięcia bez rozbierania połowy przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ustawione było. Auto dobrze prowadziło się nawet po remoncie silnika ale nagle po około 90 km coś się stało i pływa. Byłem u mechanika, bo wrócił z urlopu to powiedział żebym zaczął od opon , bo żadnych luzów nie ma. Teraz próbuje alternator wyciągnąć ale jedna śruba mi trzyma. I do tego chyba amortyzator wylany jest, wiec może to jest to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w oponach. Nawet na zimówkach, na suchym, nie ma prawa "myszkować". Chyba, że coś się stało z oponami?

1 godzinę temu, yaxiz napisał:

I do tego chyba amortyzator wylany jest, wiec może to jest to..

Też tak może być, ale wtedy było by słychać jeszcze jakieś stuki na nierównościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem opony , ale nic nie dało. Jutro pojadę na zbieżność itp... Całkiem możliwe, że to coś na tyle chociaż pewny nie jestem. Przypuszczam, że to mogą być tuleje na belce, chociaż nie wiem, czy to robiłoby taki efekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!