Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana silniczka bagażnika


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem otóż posiadam Renault Megane I Ph II rocznik 1999 po Faceliftingu a w nim silniczek klapy bagażnika taki jak na zdjęciu. Silniczek ten musiałem wymienić więc kupiłem identyczny i tu pojawia się problem otóż silniczek jest taki sam lecz numery seryjne są inne. Wg salonu powinienem mieć silniczek o numerze seryjnym 7701039565 taki wychodzi im po numerach VIN. Ja mam silniczek ze zdjęcia ale do rzeczy założyłem ten kupiony identyczny ale z innymi numerami i działa mi na odwrót otwieram drzwi samochodu centralnym kluczykiem zamyka się bagażnik, zamykam drzwi a bagażnik się otwiera działa na odwrót jak mogę to naprawić ?

12070_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobił tak;

- Otworzył bym klapę

- Zamknął auto z pilota, możliwe, że trzeba wcisnąć stycznik  klapy.

- Teraz wyjąłbym wtyczkę z silniczka

- Z pilota otworzył auto

- Włożył wtyczkę do silniczka  

- Zamknął klapę i zamknął auto w pilota

- Sprawdził czy klapa się zamknęła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie taki sam siłowniczek do pokrywy bagażnika i takie niedyskretne pytanie, co jest (było) powodem jego wymiany? U mnie się nie zamykał, bez żadnego problemu dało się to naprawić.

A kolega woker30 dobrze podpowiada, w tym wypadku trzeba zamienić miejscami piny we wtyczce a jeżeli się nie da to przelutować przewody zasilające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potem obczaje tą zamiane pinów i dam znać. Powodem wymiany był wytarty ząbek od wewnątrz tej dużej zębatki przez co przeskakiwała nie zamykał się ponad to jakieś zwarcie mi robił paląc bezpieczniki, grzał się i widoczny był dym.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe, z tym dymem i paleniem bezpiecznika. Tam nie ma żadnych krańcówek, które wyłączałyby silniczek, działa to na zasadzie silnik trafi na opór wzrasta prąd i układ sterujący wyłącza zasilanie. U mnie po otwarciu bagażnika z powodu wyrobionego ogranicznika następowało zakleszczenie koła zębatego i dlatego nie możliwe było zamknięcie bagażnika - silnik nie miał na tyle siły aby ruszyć i nie było żadnego dymu czy palenia bezpiecznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiana pinów pomogła dziękuję już wszystko jest ok. Też miałem wytarty ogranicznik, a dym był z silniczka. Bezpiecznik paliło główny od całego zasilania. Teraz jest nowy silniczek i będę obserwował czy zwarcie się pojawi. Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!