Jump to content

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl
Bravo8

Scenic II phI Dziwne zachowanie dziennych świateł LED

Recommended Posts

Bravo8    0
Witam
 
Renault Scenic II, 1.6  .  Założyłem w mojej Reni dzienne światła , które automat mają wbudowany w sobie. Oczywiście żadna marka , no name. Podłączyłem je wg. instrukcji z forum, tzn. zasilanie plusa
do tablicy bezpieczników pod 5H a sterowanie pod postojowe na 7A. Do tego celu dokupiłem tzw. bajpasy żeby wyprowadzić kable . Generalnie światła palą ale czasami zachowują się dziwnie, bo albo oba mrugają jednocześnie tak jak na choince , albo nie chcą się włączyć  .  Wyłączę zapłon i włączę ponownie i jest ok . Dziwne jest to że dzieje się tak równocześnie z obiema lampami. Okablowanie jest polutowane , wiec nie ma bata prąd musi przechodzić . Myślałem może że to te bajpasy , ale siedzą ciasno w gniazdach. Nie wiem , może te światła dają za duże obciążenie i komputer świruje .
W celu sprawdzenie jak wepnę się bezpośrednio po akumulator to palą za każdym razem. Może ten plus podłączyć w inne miejsce, ale zależy mi na tym żeby jak wyłączę zapłon to żeby w ten sposób odcinać zasilanie od ledów. Macie jakiś pomysł co jest nie tak ?
 
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
woker30    1

Może masa (-) nie łączy . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mrarek    83

Tylko czekać aż taki szajs narobi problemów w elektronice.

Jak podłączyłeś w skrzynce? Na stałe czy pajęczyna? Mrugają jakoś regularnie czy nieregularnie?

Jak długo masz je zamontowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bravo8    0
Posted (edited)

Mam je od miesiąca . W skrzynce mam je podpięte poprzez bajpasa na dwa bezpieczniki, pod 5H i 7A , wg. rysunku z przypiętego postu wyżej. Właśnie przed chwilą zauważyłem że jak włączę kierunkowskaz to ledy mrugają razem z nim.  Jakieś 1,5 roku miałem ledy z automatem zewnętrznym gdzie ten był podłączony bezpośrednio do akumulatora + i - , a sterowanie od postojowych. Minusem takiego rozwiązania jest to że automat jest cały czas po napięciem i niestety po 1,5 roku zaczął fiksować, światła cały czasz świeciły po wyłączeniu zapłonu. Ale oprócz tej awarii to ledy naprawdę pięknie się spisywały. To były te;

http://allegro.pl/super-mocne-swiatla-do-jazdy-dziennej-led-leadhome-i5607009434.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMTE2NzgwMjQAMjk0ODE0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=86d67c7d-5328-4024-be3f-1e6dddb3cebc

 

Ps. może jest inne miejsce gdzie można podłączyć tzw. plus po zapłonie omijając bezpiecznik 5H ?

Edited by Bravo8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Colt1255    0

Walka z jakimiś chińskimi LED'ami których jakość własnie widzisz jest dla mnie czymś niepojętym. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×