Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renegeracja turbiny po 250km padł silnik


MonikaRSL

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim! Mam problem, z racji tego że jestem Kobietą, mechanik będzie ze mnie drwić, zregenerowałam turbinę po przejechaniu 250km silnik zgasł i już tylko kręci, czy ktoś już miał taki problem? Na wstępnie powiedział że to nie wina z turbo, aczkolwiek dowiedziałam się ze może to być przyczyną źle zregenerowanej turbiny. Szukam pomocy aby obciążyć mechanika na koszty. Za regenerację zapłaciłam 1600zl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałam, może z 3tys obroty. Sprawa wygląda tak, bo uszkodzeniu auto trafiło spowrotem do tego mechanika po dwóch tyg. Stania samochodu u niego, wzięłam zawiozlam do innego mechanika, ten stwierdził że turbo jest w kompletnej rozsypce uszkodzila się przy okazji silnik uszkodzila, pierwszy mechanik teraz umywa ręce, wiec z turbo muszę jechać na gwarancję czy była źle zregenerowana czy źle założona. Olej ponoć był wymieniany, ale po przejechaniu na nowym turbo i oleju (250km) olej zszedł do minimum 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję Ci bo takie przepychanki to nic przyjemnego. Zanim obrzucisz kogoś błotem sprawdź dokładnie co było przyczyną awarii.

Mechanicy zawsze zwalą coś na poprzednika, bo tak jest najłatwiej.

Z własnego doświadczenia powiem Ci że lepiej się jest dogadać, bo na końcu to i tak najtaniej wychodzi.:rolleyes:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałam się dogadać, Ale on stwierdził że nie potrzebnie auto od niego zbierałam po dwóch tygodniach, on nadal trzyma się wersji że to nie jego wina. Także podjadę z turbo tam gdzie była regenerowana. A potem do rzeczoznawcy. Trafić na dobrego mechanika to bardzo ciężko.