Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koło zmiennych faz rozrządu, APEL !!!!!


NRJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. W trzecim roku użytkowania, przy przebiegu około 35 tys., również w okresie zimowym wielokrotnie grzechotało KZFR. Oczywiście przy odpalaniu. Po wymianie oleju oraz każdorazowym włożeniu karty do czytnika i odczekaniu kilku sekund przed odpaleniem auta, KZFR nie odezwało się ani razu. Aktualnie mam przebieg 51 tys., pojazd 5 lat. W między czasie czyściłem przepustnicę bo był problem z porannym uruchomieniem za pierwszym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jaki stosujesz olej? Pytam dlatego, bo zastanawiają mnie właściwości (przynajmniej teoretyczne oleju Castrol Magnatec 5w40 z normą wymaganą przez Renault), który już w chwili rozruchu ma zapewniać jakieś smarowanie. Dla KZFR to właśnie o to chodzi.

 

Dodano: 17 sty 2015 - 23:47

Znalazłem temat o KZFR na angielskim forum

http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?f=6&t=8152

a w nim z forum rosyjskiego

http://www.megane-club.ru/forum/index.php?showtopic=5396&st=60

Wygląda na to ze ktoś próbował zreanimować/ulepszyć KZFR.

Czy ktoś z was próbował tej metody ?

Czy ktoś znający rosyjski mógłby przejrzeć ten temat i rozpoznać czy opisane metody coś rzeczywiście dają ?

Znalazłem jeszcze numer części FE36415 - to ze strony Intercars - czyżby ktoś poza Deplhi produkował to koło? Czy ktoś z was instalował ten zamiennik?

Pozdrawiam,

Tomer

To mogą być rzeczywiście ciekawe spostrzeżenia. Czy ktoś to rozkminiał ewentualnie ma ktoś znajomego, który wyniósł więcej z lekcji j. rosyjskiego niż ja.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich:)

 

Ja mam też pewien problem z elektrozaworem,

w sumie to nie bezpośrednia wina elektrozaworu,jakieś drobne najprawdopodobniej plastikowe elementy się w niego wbijają (w tą górną szczelinę)co powoduje jego zablokowanie.

Zapala się wtedy check+service, a samochód jak jest zimny to po pierwszym odpaleniu gaśnie.

Po drugim odpaleniu falują mu wolne obroty,ale wystarczy go przegazować do ok 4tyś. obrotów i praktycznie wszystko wraca do normy do kolejnego odpalenia jak jest zimny.

Po wydłubaniu tych kawałków plastiku wszystko wraca do normy, czyli czy zimny czy ciepły wszystko działa perfekto!!

Miał ktoś podobny problem, albo ma jakiś pomysł z czego mogą być te kawałki plastiku??

 

Ps. Elektrozawór jest nowy, ma ok miesiąca. Przefiltrowałem też olej i jest tam czysto!!

Ps2. Sytuacja zdarzyła się już dwa razy!!

 

Te kawałki są już obtoczone, bez jakiś ostrych krawędzi...mam nadzieję że ktoś coś poradzi:)

Oto zdjęcia:

post-67081-0-98573300-1432750309_thumb.png

post-67081-0-62633500-1432750261_thumb.jpg

post-67081-0-45178200-1432750299_thumb.jpg

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym zobaczyc co pokaze szukajka ale na telefonach ona nie dziala. Wogle forum na komurkach forum troche dupiato dziala. To samo tyczy sie polskich znakow. Nie mam tu polskich znakow wiec chyba nie moge pisac na forum...

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Kolego regulamin !

Przydzielam pasek

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na telefonach ona nie dziala.

Na każdym androidzie działam tak jak na PC.

To samo tyczy sie polskich znakow.

Ile razy ma Ci pisać, żebyś przeczytał regulamin, ale koledze widać nie chce się, cóż...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też miałem problem z KZFR, autko nie chciało palić, miało charakterystyczny turkot przy odpalaniu, dławił się i dusił. Nie miał mocy. Jestem świeżo po wymianie rozrządu (ponoć był przestawiony) przy okazji wymieniłem KZFR i mam taki problem, wszystko mam nowe tylko KZFR wsadzili mi używane za 100zł. Dziś rano odpalam i znów charakterystyczny turkot ale autko zapaliło i jest moc.

Co o tym sądzicie? Czy te koło już może mieć oznaki uszkodzenia i będę musiał znów niedługo wymienić? Czy dopłacić i domagać się aby mi wymienili te koło na nowe?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy jak mechanik wymienia KZFR musi rozebrać też rozrząd? Czy tylko wymienia się samo koło bez konieczności rozbierania rozrządu?

Co myślicie o tej ofercie

http://allegro.pl/kolo-zmiennych-faz-roz...23309.html

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!