FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence: Wariator do megane. - FORUM Renault Megane, Scenic, Fluence

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Wariator do megane.

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   pablo11 

  • Grupa: Nowy użytkownik
  • Rejestracja: 14-kwiecień 08
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,6 8V
  • Przebieg (tys.km):150

Napisano 30 maj 2008 - 08:15

Witam
Założyłem do megane 1,6 8V wtrysk gazu. zastanawiam się jeszcze nad dołożeniem wariatora, żeby wykorzystać wysoką liczbę oktanową gazu i poprawić trochę osiągi na LPG. Czy ma to sens ?. Jeśli ma, to jaki model wariatora założyć i o ile stopni przesunąć zapłon ?
Pozdrawiam
0

Sprawdź:

Zapleczowo.pl
Hosting www i email


Ogłoszenia motoryzacyjne Renault Megane, Scenic i Fluence


 

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Piok 

  • Grupa: Użytkownik
  • Rejestracja: 03-kwiecień 07
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K4J 750
  • Przebieg (tys.km):55000

Napisano 30 maj 2008 - 17:49

pablo11, jak już zaczniesz taka dyskusje to zaraz trafisz na takich co Ci powiedzą żeby zapłon przyspieszyć a drudzy napiszą żeby opoźnić :)
Kolejna sprawa to jazda na benzynie - bo jeżeli uda Ci sie dobrać ustawienia do jazdy na gazie to odbije sie to na benzynie - efekt przestajesz jeździć na benzynie (od razu odpalasz na gazie) i wtryski dostają za swoje i reduktor dostaje..
Załóżmy wercje optymistyczną: oszczędzisz 1 litr na 100km co przy 10000km da Ci oszczędność 250 złoty. Koszt wariatora 300-400zł, nowy reduktor 300-400 (chyba że będziesz regenerował to taniej) i po jakimś czasie wtryski (cena ??).
Opłaca sie? - szczerze wątpie :)
pozdrawiam
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Lewy 

  • Grupa: Mod Team
  • Rejestracja: 04-wrzesień 06
  • Skąd:Warszawa
  • Auto:MIIphI GT
  • Silnik:2.0 16V
  • Przebieg (tys.km):130

Napisano 31 maj 2008 - 06:41

Żeby rozwazać zasadnośc zalożenia wariatora, trzeba wiedzieć w jakim celu zainstalowany jest czujnik spalania stukowego orzaz jak działa moduł zapłonowy. Chyba w WKŁ jest to jakoś opisane.
Zapłon jest zawsze wyprzedzony maxymalnie do granicy występowania spalania stukowego. Tak to działa i już. Jeśli wyprzedzimy jeszcze bardziej wariatorem, to ECU i tak wprowadzi swoją korektę. Czyli opóźni.
Megane II GT 2.0 16V
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
S. Lem
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Ostatnie artykuły



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post
*Brak nowych odpowiedzi Zakup Megane II Zakup - Megane II Gość__* 
  • -1 Odpowiedzi
  • 727 wyświetleń
  • --
  • przez Gość__* 
Zamknięty Instrukcja do megane 1997 rok Forum Ogólne jarek.m2 
  • 8 Odpowiedzi
  • 22658 wyświetleń
Nowe odpowiedzi Megane Clasic RXE 1.6, 16v 2000r. jakie fabr Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I Mistic 
  • 12 Odpowiedzi
  • 11226 wyświetleń

Forum motoryzacyjne megane.com.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Renault, a w szczególności posiadaczy modeli Megane, Scenic, Fluence oraz modeli Clio Laguna Vel Satis Latitude i innych. Forum megane.com.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Wszelkie naruszenia praw autorskich należy zgłaszać pod adres: naduzycia@ruzam.pl. W sieci od 2006-09-04.

Renault Forum :: Fiat Klub Polska :: Hosting w Polsce :: Hosting z Memcached :: Hosting dla firm :: Nowa polska Syrenka