Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 1.9 dci 130 km lub 2.0 dci 150km hatchback 2006


teddy81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów

Planuję zakup mojej pierwszej meganki. Chodzi mi o dynamiczny silnik diesla, rocznik od 2006, przebieg poniżej 40000 km oraz cenę w granicach 36000-39000 zł.

Bardzo prosiłbym o poradę gdzie i od kogo kupować (chodzi mi jedynie o Polskę), czym się kierować przy kupnie. Znalazłem coś takiego, ale właściciel powiedział, że auto było bite (prawe drzwi i blotnik przod).:

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-dci-1...m-C6168180.html

Jest też i ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-1...p-C6011036.html

Czy warto decydowac się na zakup klepanego autka, czy jednak szukać czegoś w stanie idealnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Przede wszystkim auto które masz zamiar kupić najlepiej oddać na sprawdzenie do Serwisu RENAULT koszt w graniach 300zł a dostaniesz na papierze cała historię samochodu oraz będziesz spokojny, że auto zostało sprawdzone i nie ma jakiś ukrytych wad.

 

Jeżeli już spotkasz się z klientem który poinformuje Cię o ewentualnych naprawach blacharskich to żądaj faktur !!

Tak z ciekawości dlaczego akurat diesel ? jeżeli chcesz moc to proponuję jednostki benzynowe powiedzmy 2.0l... Osobiście posiadam wersje 1.9 Dci lecz tą 120KM i muszę przyznać, że jest to silnik na trasy w mieście się po prostu " męczy" Do miasta idealne są jednostki 1.5DCi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do miasta idealne są jednostki 1.5DCi

A to niby czemu? Jeździłeś kiedyś 1.5dCi? Ten silnik też nie lubi miasta, ma duże ciśnienie doładowania, taki sam intercooler jak 1.9 i przy jeździe średnio 25-30kmph ten silnik się dusi. Czuć to w momencie wyjechania na trasę, po paru km jak IC się dobrze schłodzi silnik dostaje ostrego kopa. Wiem bo zrobiłem nim już ponad 46 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to silnik 130 KM, to ma filtr cząsteczek stałych (FAP), jeżeli chcesz go kupić na lata, a nie wierzę w ten stan licznika, to przy 160 tyś km będziesz musiał wymienić ten filtr, w przeciwnym razie samochód nie przekroczy prędkości 80 km/h i będziesz miał spory wydatek, około 4 tyś zł w serwisie. Nie ma takiej opcji, żeby go nie wymieniać, na 100% będziesz musiał wymienić ten filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!