Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ekojestok

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    153.000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak rozumiem, po zatwierdzeniu kodu (na pilocie na kierownicy) muszę wybrać Curve3 (Megane) ale jak to zatwierdzić? Żaden przycisk nie akceptuje tego wyboru, naciśnięcie każdego guzika daje tylko efekt dźwiękowy, że to zły wybór. Jak przejść z Curve na region OTHER? Podchodzę do tego tematu co kilka dni, więc upływa wystarczający czas, żeby kolejne odkodowanie było dopuszczalne. Słabe oczy, pałeczki się zlewają na monitorze. Oczywiście IIphI. Dzięki za czujność
  2. Witajcie, MII 2002 1,6 radio z CD - radio jest obecnie zakodowane z powodu odcięcia zasilania. Znam kod i mam oryginalną instrukcję obsługi radia, w której jest opis jak należy odblokować radio. Robię wszystko zgodnie z instrukcją, wprowadzam kod, zatwierdzam go, wciskam i przytrzymuję guzik, który ten kod zatwierdza i czekam na dżwięk, który potwierdza wprowadzenie tego kodu. dzwięk się odzywa, znika z ekranu ustawiony kod i pojawia się napis CURVE0. Można zmieniać od CURVE0 do CURVE5. Domyślam się, że to jakiś rodzaj ustawienia charakterystyki dźwięku, jednak żadnym guzikiem nie mogę potwierdzić wyboru ani przejść dalej. Radio/CD gra z denerwującym dźwiękiem piszczącym co kilka sekund, a więc nadal nie jest odblokowane, mimo, że przeszedłem całą procedurę wprowadzania kodu i go zatwierdziłem.Instrukcja milczy na ten temat. Co robię nie tak
  3. Wybaczcie, że tak późno ale jak to w życiu, człowiek zarobiony, więc dopiero teraz podsumuję temat. Przyczyna okazała się banalna. Rzeczywiście wystarczyło naładować akumulator. Aż wstyd się przyznać, że brałem pod uwagę przeróżne usterki a nie pomyślałem o najprostszej możłiwej awarii. Domyślam się, że nie obejdzie się bez elektryka, który sprawdzi czy akumulator wytrzyma jeszcze jakiś czas, czy też gdzieś prąd "ucieka" powodując jego rozładowywanie, czy ładowanie jest za słabe. W każdym razie dzięki podłączeniu prostownika problem na ten moment zlikwidowany i autko śmiga. Wielkie dzięki za pomoc.
  4. Drodzy Forumowicze, MII HB3 1,6 - po wizycie u mechanika (wymiana foteli i boczków) szyba pasażera działa w przeciwnych kierunkach - naciskasz dół, jedzie do góry, - naciskasz górę, jedzie w dół. Sprawdzałem wtyczkę przy klamce wewnętrznej (przy przełączniku szyby) i można ją podłączyć tylko w jeden sposób więc nie ma mowy o zamontowaniu odwrotnie. Co ciekawe szyba działa odwrotnie także gdy ja otwieram od strony kierowcy. WTF? Może jest jakiś super trick do prawidłowego zaprogramowania kierunku? Elektryk proponował montaż jakiegoś dodatkowego układu, który odwracałby kierunki ale sądzę, że to kwestia software'u, który zresetował się przy odpięciu przez lakiernika akumulatora. Jakieś sugestie? Z góry dziękuję
  5. Witam, auto stało 2 tygodnie. Wczoraj miałej pojechać a tymczasem jedyną reakcją na guzik Start/Stop jest 5 "cyknięć" w dwóch seriach. Założyłem, że szczotki rozrusznika się zawiesiły lub bendix. Opukałem rozrusznik młotkiem ale to nie dało rezultatu. Podpowiedzcie co jeszcze można zrobić? Nie mam narzedzi, nie znam się na mechanice a tym bardziej na elektryce. Auto stoi pod domem, do warsztatów daleko. Bez silnika nie można go holować bo brak wspomagania hamulców. Czy możliwe jest zapaenie "na pych" - jeśli tak, to jak postępować z guzikiem Start/Stop, żeby była iskra - puścic sprzegło i nacisnąć Start? Będę wdzięczzny za wszystkie uwagi. Pozdrawiam
  6. Mam podobny problem. Jeżdzę ekonomicznie, wiem jak zminimalizować zużycie paliwa, a mimo to moja M II 1,6 pali zbyt dużo moim zdaniem. Samochód kupiłem miesiąc temu więc dopiero wyrabiam sobie zdanie ale sytuacja wygląda następująco: Po zakupie spalanie w warunkach trasa/miasto 50/50 wahało się ok. 6,5L/100 i byłem pozytywnie zaskoczony. Wymieniłem kompletny rozrząd z pompą, wszystkie filtry, tylne tarcze (z łożyskami), przednie klocki, opony. Ku mojemu zdziewieniu samochód obecnie pali w takich samych warunkach 9-10L/100. Hamulce nie blokują. KZFR było wymieniane 30.000 wstecz przez poprzedniego użytkownika. Cewki? Świece? tylko czemu akurat teraz? Więc może zle ustawiony rozrząd?
  7. Miałem nadzieję, że przekłądka dobrej poduszki z starego fotela na nowy będzie prosta ale okazało się, że mechanicy, z którymi rozmawiałem, boją się dotykać poduszekw obawie,że może im wystrzelić. Nawet odpięcie akumulatora ich nie uspokaja, twierdzą, że byle iskra, byle zwarcie,łądunek elektrostatyczny może odpalić ładunek.No i mam problem bosam jestem raczej apolitechniczny, o braku garażu nie wspominając. Liczę na Wasze komentarze, czy to faktycznie może być niebezpieczne? A może znacie kogoś z Trójmiasta/okolic, kto mógłby w tej sprawie pomóć? Myślę, że pewnie pracownicy złomowisk mają w tym wprawę...
  8. Dziękuję za pomoc. Samochód w warsztacie więc sprawdzę jutro ale też myślę,że to wystrzelona poduszka. Jak myślicie, czy w moim oryginale z 2002-2003 też były takie poduszki, bo mógłbym przełożyć? Mam też nadzieję,że wymienia się ją od spodu fotela ,bez ingerencji w skórę na siedzisku. Pozostaje pytanie czy napinacz pasów też jest do wymiany - rozumiem,że jakjest krótki,toznaczy,że wystrzelony? BTW: mechanik coś sknocił przy przekładce bo o ile fotel kierowcy jest usytuowany prawidłowo, to fotel pasażera jest przesunięty w stronę drzwi - zamykając drzwi dociskamy boczek fotela, natomiast między lewą krawędzią fotela a podłokietnikiem jest duży odstęp. Zachodzę w głowę jak "mój mistrz" to zrobił? Otwory w podłodze są takie same, wcześniejsze fotele były OK. Wygląda na to, że zdemontował fotel z szyn i przy ponownym montażu coś skręcił nieprawidłowo, tak że powstało jakieś przesunięcie w prawą stronę. Spotkaliście się może z taką sytuacją.
  9. Witam wszystkich, od kilku tygodni jestem posiadaczem Megane II 1,6 w wersji 3d z 2003r. Pierwszy raz mam do czynienia z francuskim autem i jestem miło zaskoczony. Dokupiłem skórzane fotele z egzemplarza w wersji Sport z 2008 i tu ciekawostka. Samochód "dawca" jest po lekkim dzwonie (wystrzelona poduszka kierowcy) - dopiero po zakupie zauważyłem, że fotel kierowcy jest mocno wybrzuszony. Zastanawiam się czy tak może wyglądać fotel z wystrzeloną poduszką chroniącą kierowcę przed wysunięciem się spod fotela? Słyszałem,że taka poduszka może występować w tym fotelu. A może to wada tapicerki? Podobno w wersjach z skórą zdarza się takie coś. Czy macie może jakieś doświadczenia z tego typu problemem z fotelem? Będę wdzięczny za komentarze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!