Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

domel

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Przebieg (tys.km)
    82000
  1. Moze ktos ma schemat elektryki sterowania boczna szyba lewa. Padlo mnie i szyba ani sie nie podnosi ani nie oposzcza.Nie reaguje na wlacznik od strony kierowcyi pasazera.Po sprawdzeniu miernikiem wlacznika wychodzi jakby nie dochodzil do niej prad.Nie moge rozgrysc stykow przelacznika! :cry:
  2. Panowie(moze i Panie) Proponuje podzielic sie wiadomosciami odnosnie wskazan komputera a dokadniej co dana lamka sygnalizuje i co dalej z tym zrobic! Powiem szczeze ze zmosil mnie do tego PAN MECHANIK z ul Swiatowej w Warszawie-stwierdzil ze podlaczenie kompa i wykasowanie usterek to z marszu 120zl a pozniej sie zobaczy,wykasowal bez weryfikacji i to tyle... Na Pulawskiej w Sesrvisie to podlaczenie kompa 50zl i odzyt kazdego bledu 30 zl a weryfikacja to inna para kaloszy,polaczmy swoje wysilki i wiedze i opiszmy swoje spostrzezenia w jedna calosc-bo niewiedza drogo kosztuje! 1, Lampka stop i Znak akumulatora w moim przypadku swiadczylo o uszkodzeniu kola na alternatorze(miganie)zerwanie sprzegla tegoz kola i szarpanie paskiem.Pozdrawiam :)
  3. Znalazlem przeczytalem-chodz dokladnie nie jestem pewny czy wiem gdzie on jest ale narazie nie mam z nim problemow-na Allegro kosztuja od 250 do 300zl Ale z tego co przeczytalem sa z nim duuuze klopoty! :shock:
  4. Teraz ja mam pytanie-(mam 1,9 Dci) co to jest zawor EGR? Gdzie sie znajduje i za co odpowiada?Co z nim mozna zrobic samemu itp!Dzieki za podpowiedzi! :)
  5. Ksiazka to Renault Megane- modele 1999 do 2002r TLUMACZENIE z francuskiego mgr inz Waclaw Sobolewski - Wydawnictwo Komunikacji i łacznosci wyd z roku 2004- do dostania w sklepach z czesciami samochodowymi przy marketach takich jak blue velt itp albo na Allegro=wszystkie typy silnikow benzynowych i Renowek(brak desli)A silnik krokowy znajduje sie po lewej gornej stronie filtra powietrza i jest przykrecony dwoma srubami-nowy na Allegro do 100zl-ja niestety mam dCi i brak jest absolutnie jakiejkolwiek instrukcji do tego silnika-ale duzo opisow jest w pismie Auto-Moto lub Motorze -POLECAM!
  6. Jest to pamiec usterki-odlacz akumulator na 10min,a jak nie pomoze to tylko w serwisie z kompa!
  7. Plywanie obrotow to nie rownomierna praca silnika obroty sa zmienne w przedziale od 600 do 900 na min. Generalnie zawory sa samoregolujace i ich sie nie reguluje.Czynnosci polepszajace prace silnika mozesz wykonac we wlasnym zakresie -to jest czyszczenie silnika krokowego,sprawdzrnie przeplywomierza oraz czujnika temp plynu chlodzacego itp-z czujnikow tych komp zbiera informacje i przekazuje dalej co powoduje podawanie odpowiedniej ilosci benzyny i powietrzado silnika-bledy falszuja ten obraz i widac to przy nierownych obrotach i drganiach silnika.Niestety elektronika jest tu nieugieta i wszechobecna! :-?
  8. witam! mialem wymieniany pasek ale w dCi ale widzialem jak to robia! Podnosza samochod na lewarku sciagaja kolo a nastepnie oslony przeciw blotne za kolem.Luzuja alternator i zaczynaja zkladac od dolu koncza przy alternatorze tam go naciagaja-bez zdjecia kola brak dostepu i malo miejsca-Zycze sukcesow!
  9. Jeden z mechanikow stwierdzil ze moze to byc przeplywomierz(droga czesc) rozkrecilem przemylem i jest lepiej-drugi twierdzi ze to pompowtryskiwacze-dodalelem poleprzacza-tez jest lepiej-a moze faktycznie po 80tys jak z czlowiekiem ten typ tak ma!(po80 tce) Jesli chodzi o szybkosciomierz to sygnal pochodzi z czujnika ABS z przedniego kola-tez oczyscic_polecam ksiazke o Megance WKL ( niestety ropniakow brak)
  10. Mialem podobny problem z z silnikiem dCi -odpowiedz dostalrm od eksperta auto moto(tygodnik)uszkodzony czujnik temp plynu chlodzacego-do komputera przekazywane sa bledne dane o skladzie mieszanki paliwowo powietrznej i nie dostaje on ropy.Po wcisnieciu gazu prawie nie chxial ciagnac jakby sie zaparl-wymienilem czujnik za cale 540zl napraswa twala 5 min i prpblem z glowy samochod rusza z kopyta-komputer w serwisie tego nie wykazal-sproboj!
  11. Problem dotyczy meganki 1,9dCi z roku 2001- w chwili uruchomienia silnika wyczuwalne sa drgania w samochodzie-lewarek zmiany biegow drzy male wibracje tak jakby slad mieszanki paliwowej byl zbyt ubogi.Obroty sa stale ssanie pracuje normalnie,przyspiesza ok.Gdy temprtatura silnika ustabilizuje sie na normalnym poziomie i wylaczy sie silnik na 10 min a nastepnie uruchomi sie go ponownie wszysto wraca do normy-silnik pracuje idealnie i cicho-da sie z tym zyc ale mysle ze mozna go z tego wyleczyc-tylko co mu dolega bo w warsztatch juz cuda slyszalem!!! Czujnik tem plynu wymieniony!Moze ktos mial podobny problem-Dzieki za kazda sugestje!
  12. Witam! Mam problem z komputerem pokladowym w megance 1,9 dci z 2001 r-po wymianie pompy palwa komputer przestal pokazywac ilosc kilometrow pozostalych do przejechania na paliwie ktore pozostalo jeszcze w zbiorniku. Pokazuja sie kreski tak jak w chwili gdy zapali sie kontrolka rezerwy-vzy mozna go samemu zaprogramowac na te funkcje_dzieki! :lol:Probowalem na 5 minut nie pomoglo!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!