Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
maciekno
Nowy użytkownik-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane Scenic I ph II
-
Silnik
1.6 16v K4M 708 79kW
-
Przebieg (tys.km)
176
-
Sprawdź czy nie masz jakiejś zadry na tym wałku, i czy łożysko nie ma luzu promieniowego.
-
maciekno obserwuje zawartość Nie przenosi napedu. Coś by pukało na półosi.
-
Kolego to jest osłona bieżni koła paska rozrządu (nawet masz wytarte zęby od paska, u mnie była troszkę podgięta i ciachała pasek)!!! Koniecznie i jak najszybciej zdejmij jeszcze raz górną osłonę paska rozrządu i ręcznie kręć wałem tak żebyś obejrzał dokładnie cały pasek. To jakaś masakra. To tak jakby wrzucić kawał żelastwa do miksera. Obstawiam że w którymś miejscu masz zmasakrowany pasek. Tutaj masz fotkę tego pierścienia, jest punktowo zgrzany z kółkiem
-
Megane II phI Alternator lub lewe powietrze
maciekno odpowiedział(a) na balllus temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Panowie sorki za odgrzewanie kotleta ale mam pytanie do wszystkich co cierpieli na zbyt nisko spadające wolne obroty. Czy rozwiązaliście jakoś ten problem. Zrobiłem już chyba wszystko. Czy w ScIphII z w pełni elektroniczną przepustnicą też można robić adaptację clipem? Dodano: 08 maj 2017 - 12:23 Jako że na tą chwilę wygrałem wojnę z niskimi wolnymi obrotami, podzielę się kilkoma informacjami. Niestety jednoznacznie nie potrafię wskazać co było kluczem do sukcesu, wygląda na to że dla reni wystarczy jeden parametr który jej nie podpasuje i wszystko zamienia się w cyrk. Po uszczelnieniu kolektora i wyczyszczeniu przepustnicy zrobiłem jeszcze jeden myk. Mam dwie cewki beru i dwie bosch. Miałem wcześniej włożone tak: bosch, bosch, beru, beru. Gdzieś wyczytałem że raczej pary cylindrów powinny być na jednakowych cewkach i tak oto zmieniłem na: bosch, beru, beru, bosch, czyli pracują razem 1-4 i 2-3. Przy tym zabiegu po raz kolejny postanowiłem zresetować ecu benzyny i odłączyłem klemy na 6 godzin. Po resecie włączałem kilkukrotnie zapłon na jakieś 30s żeby przepustnica się ogarnęła, odpaliłem auto i tak pyrkało aż do dwukrotnego załączenia wentylatora. Pierwszy raz po resecie ecu (a w ostatnim miesiącu robiłem to chyba ze 3 razy) poczułem po odpaleniu smród benzyny (jak z dużego fiata w zimę na ssaniu:)). Czyli wnioskuję że "uczył się" od zera. Pojeździłem dwa dni na PB zrobiłem około 100km i jest mega poprawa. Ze strachem włączyłem LPG i jakie moje zdziwienie, też jest ogromna zmiana. Przy dojeździe do skrzyżowania, wrzucam na luz, puszczam sprzęgło, obroty spadają szybko do ok 1000 a od 1000 do ok 750 wolniej, czasami zdarzy się tak że spadną szybko do 750 ale wtedy jest delikatne podbicie do 850 i znowu powoli sobie opadnie do 750. Chyba jestem zadowolony... A tutaj takie małe coś -
Witam. W listopadzie 2016 kupiłem scenica I phII z 2001 r 1.6 16v. Moja pierwsza renówka ale daje mi w kość i nie wiem czy nie będzie ostatnia, myślę że najbliższe pół roku rozwieje wszystkie wątpliwości (o ile wytrzymam :)) A tymczasem pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.