Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hwfreak

Użytkownik
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    120

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szybkie pytanie. Jakie napięcie powinno być podawane na czujnik wałka rozrządu w Megane II 1.6 16V? Gdzieś tam znalazłem info, że niby 5v a ja mam 12...
  2. @aLoneR4vR wymieniłem kolektor dolotowy ale aktualnie cała megana idzie na handel.
  3. Chodzi bardziej o to, że mam możliwość taniej dostać komplet z 3d. W sumie zastanawiam się co może nie pasować jeszcze poza dolnym mocowaniem pasa (w 5d pirotechnika jest w fotelu a w 3d sztywno do progu - są nawet otwory)
  4. Pytanie jak w temacie. Czy fotele przód + tył z 3d podejdą do 5d? Mocowania, poduszki itp siądzie?
  5. Uszanowanko. Potrzebuję pomocy w znalezieniu numeru/linku/zaklęcia który pozwoli mi kupić uszczelkę pokrywy/"pokrywki" zaworów/odmy. W uproszczeniu numerek 3 na załączonym obrazku czyli uszczelkę pokrywy występującej pod oznaczeniem 8200213066/8200369981/8200951079
  6. Albo plug&radio z Dacii (radio koło 100, graty do przeróbki 50-70zł). Kabelkologia opisana w tym dziale w temacie o Media Nav.
  7. Pytanko jak idą piny? Czarny to masa, czerwony zasilanie a żółty sygnał?
  8. Witam. Podejmował się ktoś już wymiany plastikowej obudowy termostatu 8200561434 na aluminiową 8200338668? Największy problem jest z czujnikiem temp. w plastikowej obudowie występuje 4 pinowy 226309418r na spinkę a w aluminiowej 3 pinowy chyba o numerze 8200561449r. Z informacji w sieci zakładam, że 3 pinowy jedną z "mas" ma na obudowie a 4 pinowy obie masy na wtyczce. Ktoś coś wie?
  9. @marek789 tylko czy przy takich felach nie będzie zacisk dzwonił o ciężarki Chyba muszę zmierzyć suwmiarką odstęp czy wejdzie mi jeszcze 1cm między zaciskiem a tarczą.
  10. Technicznie poradziłem sobie z nawet estetycznym montażem jednak mam spory problem z zasilaniem. Nie planowałem używać oryginalnych kabli od zapalniczki tylko użyć złodziejki w wewnętrznej skrzynce bezpieczników i to działa. Niestety z lenistwa użyłem "masy" od radia i przestało łapać stacje radiowe. Myślę ok żaden problem poleciałem kablem do skrzynki bezpieczników i po zdjęciu znalazłem ładny kawał blachy trzymający dolną część konsoli. Poszło oczko na przewód, oczyszczona blacha i przykręcone. Niby spoko bo działa ale deklarowany prąd ładowania przetwornic jest delikatnie mówiąc odmienny od tego jaki podaje ze złącz usb (wg aplikacji na telefonie). Moja stara ładowarka 2A wpięta do nowego gniazdka zapalniczki to demon w porównaniu do nowej przetwornicy 4A... Czyżby kupiłem walnięte przetwornice czy może kradzież + z bezpieczników (próbowałem radia, świateł stopu i szyb) a - z kawałka blachy (zresztą z radia też było do kitu...)?
  11. @ja12981920 jak byś chciał to mam radio update list z mp3 z wyświetlaczem. Niestety nie mam wiązki (ale nie wiem czy jest potrzebna)
  12. @Ostry131 kompresor to mechaniczna sprężarka więc tylko dolot. Musisz doprowadzić powietrze z filtra do kompresora i z kompresora do przepustnicy. Do tego trzeba by ten silnik podstroić i dobrać koła. Ale to zacznij czytać, czytać, czytać. I ostrzegam. O ile sam kompresor będzie kosztował 500-1000zł to trzeba dorobić mocowania (i wyosiować żeby nie cięło paska) dobór koła pasowego, żeby sprężarka dmuchała w miarę rozsądne wartości. Jak masz kogoś z warsztatem albo sam masz warsztat to jakieś 300-500zł najmniej. Dodatkowo jak wpakujesz mały kompresor jadący na odcince to zacznie grzać powietrze = trzeba intercooler. Kolejne kilka stów. No i strojenie. Jak znajdziesz kogoś kto "podciągnie" mapy w komputerze (zależy jaki masz) to pewnie 1k. Jak zamontujesz DET3 to 600zł za DET3 + montaż i strojenie coś koło 1k. Finalnie wyjdzie coś koło 5-10k. Jak silnik fajnie trzyma moc seryjną i uda się wystroić to maksymalna moc skoczy pewnie do 160-170 przy 0,5 bara. Jak nie do końca wiesz co i jak to poszukaj wątków o Megane 2 1.6 turbo kolegi @pewexiusz na tym forum oraz w/w temat + temat o Megane 1 1.8 turbo na racing forum. Tam opisane jest jaka to droga przez mękę.
  13. Ja kupiłem moduł MP-1/R + mikrofon mono do auta z Alieexpress. Do tego zasilanie MIC z ACC a nie z radia. Jak ktoś ma wątpliwości to możemy się zdzwonić ew mogę nagrać jakąś testową rozmowę z kimś kto ma mikro z Dacii i wrzucić na forum
  14. @Michał80 Dzięki. A jeszcze pytanko. Błotniki też musiałeś wymienić czy zostały oryginalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!