Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RomekP70

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1,4 Tce / 2,O GT 220 KM
  • Przebieg (tys.km)
    172 / 68

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Polecam, zrobiłem 69 tys . km w ciągu 1,5 roku, robi wrażenie, gdy można bardzo szybko i bezpiecznie białym niepozornym kombi wyprzedzić większość pojazdów.Radzę olej wymieniać co 10 tys.km, spalanie od 8- 14 litrów na każde 100 km, średnio należy przyjąć 9,5- 10,5 l/100km (cykl trasa/miasto 80/20%).Dobrze jest odlepić nalepki GT, RS i 220 z nadwozia i nikt nie wie co jest pod maską.Polecam.
  2. Mam 2 sztuki Megane III kombi ,za przyciemnienie szyb tylnych bocznych i tylnej szyby syn zapłacił 400 PLN i to się sprawdza.Nic nie razi i auto się o wiele mniej nagrzewa.Polecam.
  3. Pasek gumowy wymienić trzeba po 120 tys. i tak zrobiłem. Rozrzad na słuchawki ?zrobiłem 170 tys i jest OK ale pękła tuleja cylidnra nr 2... Teraz mam 84 tys po przekładce z Anglika.
  4. Stosujemy Middland marka chyba niszowa....Z powodzeniem.
  5. 1,4 Tce NGK 140 PLN za komplet 2,0 GT 220 KM po 60 tys. km 400 PLN za komplet - w ASO oczywiście.
  6. U mnie pękła świeca tzn. jej izolator, w cylindrze ,który pękł w środku wysokości na długości ok.1cm są dwa wzdłużne w osi suwu tłoka pęknięcia.
  7. Miałem coś podobnego,że drżał drążek - wymieniłem poduszkę pod silnikiem w 1,6
  8. Podobno są cenione dużo drożej,ale taniej już się nie dało. Zapłaciłem 5 tys. PLN.
  9. Obecnie Megane GT 220 KM, 340 Nm 2015r.prod.nadwozie kombi, przebieg 67 tys.km.Zużycie od 7,36 do 14,04, w Niemczech ,bez ograniczenia , na v - max, nikt mnie nie wyprzedził i nie było korków. Z lawetą 1300 kg i drugim autem na niej spalanie ok. 10-11 litrów,codzienna jazda trasa 80% średnio ok. 8,9 do 10,7 w zależności od korków,zgodnie z przepisami. Tankuję tylko Shell VP 95,zawsze do pełna do pierwszego odbicia,od 37 lat notuję każde tankowanie w każdym posiadanym aucie, bo mnie to bawi i rajcuje. Obliczam sam spalanie .Porównuję z odczytem z komputera, zawsze rzeczywiste zużycie jest niższe o ok. 0,3 -0,5, zawsze mniej wchodzi do zbiornika o ok. 2-3 litrów niż pokazuje komputer.Przejechałem 4 megankami ponad 700tys. km w ciągu ostatnich 15 lat (1,6 110KM, 1,6 115KM, 1,4Tce 130 KM, 2,0 Tce 220 KM). Najmniej paliła pierwsza, nawet poniżej 6 w wakacje w Chorwacji.... Do baku zwykle wlewam od 45 do 55 litrów, raz w Turcji weszło 59,2 l. W trasie jadę na tempomacie i bawię się nim aby nie zasnąć .... i nim hamuję silnikiem ,itd. hamulce zmieniam klocki co 120 tys. przód i 60 tys. tył i jeszcze są dobre wg serwisu ...Olej co 10 tys. km w GT , w 1,4 Tce co 15 tys.km . Czasem nawet TIR mnie wyprzedza (GT). Pozdrawiam wszystkich fanów Megane RomekP70
  10. Dodano: 04 maj 2017 - 17:27 Na zimnym i po ok.1 litr za każdym razem tyle ubywało z dnia na dzień jeszcze tydzień temu
  11. Nie wiem czy to była szybka reakcja na przegrzanie bo 2 lata i 40 tys. km normalnie jeździł, zresztą aż do dnia gdy zdiagnozowaliśmy usterkę.Ciekawe co by było gdybyśmy jeszcze jeździli, pewno większe zniszczenia? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  12. natychmiast zadzwonił alarm i zatrzymałem się a wskaźnik jak pisałem skoczył na biegun górny północny.. a co do fiata 125 to mam 1300ccm odrestaurowanego i jeżdżę nim w sezonie rajdowym rocznie po ok. 3 tys.km i nigdy mi się nie przegrzał a wręcz jest czasem niedogrzany bo ma na stałe wentylator- oryginalnie Dodano: 03 maj 2017 - 21:41 ciekawe czy da się zrobić nową tuleję, jak w starych autach??Mam możliwości warsztatowe,ciekawe czy ktoś przerabiał temat.Nowy silnik w renault regenorowany 15 tys. PLN a nowy nowy 26tys.pln. Niestety nie znam się na nowoczesnych silnikach. Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. Mam już chyba 4 megankę, teraz 2,0 GT kombi 220KM 1,5 roku, przebieg 68 tys.km i pali jak smok co jest oczywiste przy tej mocy i pojemności - zużycie od 7,36 l/100km do 13,26 l/100km z lawetą 1500kg na autostradzie.Najczęściej 9-10 l/100km ... notuję wszystkie tankowania ,olej zmieniam co 10 tys.km Pozdrawiam wszystkich fanów mega Jestem zadowolony,dlA ŻARTU zdjąłem napisy GT z tyłu i boku i jest radocha jak spokojnie mogę większość aut BEZPIECZNIE I BARDZO SZYBKO wyprzedzić i nie wiedzą co ich wyprzedziło!!! jakieś kombi firmowe biaŁe i do tego renault bez oznaczeń??ciekawe co ma pod maską?? Poza tym, jestem ECO kierowcą...
  14. Megane Kombi 1,4tce 2012 od nowości moje, przebieg 172tys.km.Notuję każde tankowanie i serwisowanie.Zwykle mam przebiegi 80 % trasa, 20% miasto..Serwis tylko w ASO. Olej zmieniam co 15 tys.,paliwo Shell VP 95, zużycie od 6,24 l/100km - trasa zgodnie z przepisami do 11,61 l/100km autostrady z lawetą z zabytkowym autem na niej - 1300kg,jeżdżę spokojnie bo często używam zabytkowych aut i rajcuje mnie spokojna jazda...Tankuję zawsze do pełna do pierwszego odbicia na tej samej stacji zwykle...wchodzi od 48 do 56 litrów...Jestem matematykiem. W ciągu 3,5 roku pokonałem 155tys. km i oddałem przed 1,5 rokiem auto synowi- zrobił w tym czasie 15 tys. km .. Wymieniono mi na gwarancji lampkę tablicy, skorodował pseudochrom na lampie p/mgielnej ,obicie fotela kierowcy po 2 latach, po 4 latach amortyzatory klapy bagażnika,klocki przód po 120 tys. tył po 60tys.Poza tym nic nie wymieniałem poza normalnymi przeglądami. .. Po 130tys.km przez minutę silnik się przegrzał z powodu korozji obejmy przewodu chłodnicy, zareagowałem natychmiast w odpowiedni sposób.Po ok. 1,5 roku od tego obserwowałem niewielki ubytek płynu .Wykluczono wycieki na przewodach, serwis kazał jeździć i dolewać.Przed miesiącem (syn jeździ tylko po mieście kilka km do pracy , korki,, rzadko trasa okazjonalnie mieści się w 10-11 l/100) zaczęło ubywać szybkim tempem, w ciągu 1000 km dolano łącznie 4 litry płynu. Pękł izolator na 2 cylindrze w świecy i postawiono rozpoznanie po zdjęciu głowicy - pęknięcie wzdłużne tulei cylindra w połowie długości,mogę ew. dołączyć fotkę jak ktoś jest zainteresowany.Wszystkie parametry silnika- sprężanie ,itd prawidłowe,osprzęt w idealnym stanie,etc.Silnik zakonserwowałem i leży na strychu... Kupiłem na szrocie silnik słupek z przebiegiem połowę mniejszym i syn go już testuje. relacja wkrótce. Mam już chyba 4 megankę, teraz 2,0 GT kombi 220KM 1,5 roku, przebieg 68 tys.km i pali jak smok co jest oczywiste przy tej mocy i pojemności - zużycie od 7,36 l/100km do 13,26 l/100km z lawetą 1500km na autostradzie.Najczęściej 9-10 l/100km ...nadal notuję wszystkie tankowania,olej zmieniam co 10 tys.km Pozdrawiam wszystkich fanów mega
  15. Megane Kombi 1,4tce 2012 od nowości moje, przebieg 172tys.km.Notuję każde tankowanie i serwisowanie.Zwykle mam przebiegi 80 % trasa, 20% miasto..Serwis tylko w ASO. Olej zmieniam co 15 tys.,paliwo Shell VP 95, zużycie od 6,24 l/100km - trasa zgodnie z przepisami do 11,61 l/100km autostrady z lawetą z zabytkowym autem na niej - 1300kg,jeżdżę spokojnie bo często używam zabytkowych aut i rajcuje mnie spokojna jazda...Tankuję zawsze do pełna do pierwszego odbicia na tej samej stacji zwykle...wchodzi od 48 do 56 litrów...Jestem matematykiem. W ciągu 3,5 roku pokonałem 155tys. km i oddałem przed 1,5 rokiem auto synowi- zrobił w tym czasie 15 tys. km .. Wymieniono mi na gwarancji lampkę tablicy, skorodował pseudochrom na lampie p/mgielnej ,obicie fotela kierowcy po 2 latach, po 4 latach amortyzatory klapy bagażnika,klocki przód po 120 tys. tył po 60tys.Poza tym nic nie wymieniałem poza normalnymi przeglądami. .. Po 130tys.km przez minutę silnik się przegrzał z powodu korozji obejmy przewodu chłodnicy, zareagowałem natychmiast w odpowiedni sposób.Po ok. 1,5 roku od tego obserwowałem niewielki ubytek płynu .Wykluczono wycieki na przewodach, serwis kazał jeździć i dolewać.Przed miesiącem (syn jeździ tylko po mieście kilka km do pracy , korki,, rzadko trasa okazjonalnie mieści się w 10-11 l/100) zaczęło ubywać szybkim tempem, w ciągu 1000 km dolano łącznie 4 litry płynu. Pękł izolator na 2 cylindrze w świecy i postawiono rozpoznanie po zdjęciu głowicy - pęknięcie wzdłużne tulei cylindra w połowie długości,mogę ew. dołączyć fotkę jak ktoś jest zainteresowany.Wszystkie parametry silnika- sprężanie ,itd prawidłowe,osprzęt w idealnym stanie,etc.Silnik zakonserwowałem i leży na strychu... Kupiłem na szrocie silnik słupek z przebiegiem połowę mniejszym i syn go już testuje. relacja wkrótce. Mam już chyba 4 megankę, teraz 2,0 GT kombi 220KM 1,5 roku, przebieg 68 tys.km i pali jak smok co jest oczywiste przy tej mocy i pojemności - zużycie od 7,36 l/100km do 13,26 l/100km z lawetą 1500km na autostradzie.Najczęściej 9-10 l/100km ...nadal notuję wszystkie tankowania,olej zmieniam co 10 tys.km Pozdrawiam wszystkich fanów meganek p.s. zuzycie weg komputera jest zawsze wyższe , liczę zawsze zużycie po kazdym tankowaniu- patrz wyżej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!