Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mmalecki

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1,5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    120
  1. Witam pomoże ktoś oszacować koszt naprawy, lakierowania. Niestety ubezpieczyciel winowajcy zrobił wycenę, która mnie nie zadowala. Pozdrawiam
  2. Dzięki za rady problem rozwiązany. Kupiłem zwykłe ledy punktowe i wszystko działa cacy zero niespodzianek. Poprzednie były za mocne przez co zwara od razu była, a dziwne bo zestaw specjalnie dla megan 3 stworzony. Pozdrawiam
  3. Witam ledy w drzwiach i bagażniku wymienione bez żadnego problemu. Niestety każda próba wymiany podsufitki kończy się przepaleniem bezpiecznika. Żarówki troszkę się żarzą i pózniej pada cała podsufitka. Próbowałem na różne sposoby, wpinałem do końca, pózniej delikatnie do 3/4 i 1/2 gwinta i zawsze bezpiecznik 3A na samej górze się przepala. Może faktycznie są za mocne, do drzwi w zestawie były inne i działają wzorowo. Chyba się poddam i zajadę do elektryka po poradę. Wrzucam zdjęcia leda który stwarza mi ten problem.
  4. Witam mam podobny problem kupiłem zestaw żarówek led canbus dedykowany do megane 3 grandtour. Po wymianie pierwszych 2 sztuk w podsufitce z przodu od razu poszło zwarcie i padł bezpiecznik, po wyciągnięciu zauważyłem że ledy mają bieguny. Czy ktoś może doradzić jak zamontować te ledy tzn. czy ważna jest kolejność wsadzania i czy robić to przy zasilaniu czy odpiąć akumulator. Pozdrawiam
  5. Witam. Chciałbym się poradzić odnośnie alternatora, a mianowicie akumulator po naładowaniu trzyma mi 1 max 2 dni i auto już nie kręci. Napięcie na nim wydaje się ok 12,54 V. Przy odpalonym aucie napięcie ładowania dochodzi do max 13,5 V więc strasznie mało. Jestem posiadaczem auta od ponad roku i nie było problemu, ale tydzień temu auto było na warsztacie, gdzie rozebrano mi całą deskę rozdzielczą w celu wymiany wentylatora wnętrza. Czy jest możliwe, że alternator jest ok, ewentualnie jak to sprawdzić, a na desce mam zwarcie, które zmniejsza jego wartość ładowania bo auto jak widziałem w naprawie to mnóstwo tych kabli i kostek poodczepiali. Proszę o pomoc, pozdrawiam. Dodam, że po testach wynika na to, ze coś kradnie mi prąd o napięciu powyżej 1 V. Po co kolega 2 razy pisze o tym samym? Ten temat zamykam i pasek przydzielam. Aston76
  6. Witam. Chciałbym się poradzić odnośnie alternatora, a mianowicie akumulator po naładowaniu trzyma mi 1 max 2 dni i auto już nie kręci. Napięcie na nim wydaje się ok 12,54 V. Przy odpalonym aucie napięcie ładowania dochodzi do max 13,5 V więc strasznie mało. Jestem posiadaczem auta od ponad roku i nie było problemu, ale tydzień temu auto było na warsztacie, gdzie rozebrano mi całą deskę rozdzielczą w celu wymiany wentylatora wnętrza. Czy jest możliwe, że alternator jest ok, ewentualnie jak to sprawdzić, a na desce mam zwarcie, które zmniejsza jego wartość ładowania bo auto jak widziałem w naprawie to mnóstwo tych kabli i kostek poodczepiali. Proszę o pomoc, pozdrawiam. Przepraszam z pośpiechu i nerwów nie na tym dziale opisałem problem.
  7. Witam chciałbym się poradzić odnośnie naprawy megane III grandtour. Po ostatnich deszczach zapchały mi się odpływy w podszybiu i woda zaczęła zalewać wnętrze co doprowadziło do usterki dmuchawy nawiewu. U mechanika stwierdzono ze trzeba wymienić wentylator wnętrza przez co rozebrano mi całą deskę rozdzielczą łącznie z przednimi drzwiami żeby odkręcić stelaż!! I tu moje pytanie czy mechanik nie przesadził z robotą i czy cena 800 robocizna + 800 cena nowego wentylatora są adekwatne do roboty bo mam mieszane uczucia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!