Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bronius

Użytkownik
  • Postów

    4073
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MII, V40 i MX-5
  • Silnik
    2x 1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnie wizyty

1868 wyświetleń profilu
  1. Marcin, Kto miał pierwszeństwo zależy od typu ronda. Przy zwykłym rondzie (takim jak 99% rond w kraju) pierwszeństwo ma pojazd niebieski. Są jednak ronda turbinowe (np. to przy CH Arkdadia w Warszawie) gdzie pierwszeństwo miałby pojazd brązowy. Ponieważ w twoim przypadku, jak wspomniałeś nie ma pasów na jezdni to wg mnie pierwszeństwo ma pojazd niebieski.
  2. sprawdź gumowy wężyk idący do czujnika podciśnienia
  3. deska od ph1, ale zegary już od ph2 kierownicy różnią się wkładem z poduszką - inne jest przetłoczenie wokół znaczka (w ph1 z kwadracikami, w ph2 gładki pierścień)
  4. Przód od ph2 a kierownica od ph1. Odpowiedz sobie czy warto...
  5. Mam v40 2003 z silnikiem renault 1.9dci 115km - całkiem fajny sprzęt. Natomiast moja żona jeździ megane II kombi 1.9dci i jeśli chodzi o wielkość wnętrza i bagaznika to megane bije v40 na głowę. Co do jazdy to volvo przyjemniej się prowadzi. Jakość wykonania i wykończenia jest dużo wyższa niż w megane II. V40 to taki trochę większy htb z kiepskim dostępem do bagażnika (wysoki próg załadunku, wystające nadkola, płytki i mały). Mimo to go lubię i chyba nie zamieniłbym się z żoną - mimo, że jej często podkradam meganę :l: Ponieważ oba auta mają ten sam silnik (mniej więcej - bo volvo ma inną turbinę i niektóry osprzęt, ale blok ten sam jest) to niestety, ale Volvo lepiej jest przygotowane do naszego klimatu. Silnik ma podgrzewanie i po 2-3km mam już 90stopni na zegarze. W meganie to trzeba z 10km aby dojśc do takiej temperatury. Spalanie: V40 7,2 po mieście, megane koło 9 - nie mam pojęcia z czego to wynika, bo ważą podobnie. Może z tego, że volvo ma 5 biegów, a megane 6.
  6. tekst naklejek różnił się od rynku więc nie jestem do końca pewien czy tak było
  7. "check injection" powinno się pokazywać już przy jednej spalonej świecy, przy odpalaniu na zimno (przerobione)
  8. odezwij się do usera meganecoupe02 - on planował swoją sprzedać
  9. 1.4 wcale nie jest taki oszczędny, potrafi nawet więcej niż 1.6 spalić. Dodatkowo 1.4 jest zbyt słaby do MII
  10. W mojej megane II htb 3d 1.4 2002 przycisk od esp był najbardziej po prawej
  11. wg mnie ma ESP - widać przycisk do wyłączania ESP
  12. podczas liftu została lekko zmodyfikowana deska rozdzielcza - tuż nad górną krawędzią schowka jest mała pozioma listewka - raz w kolorze deski, raz w innych (w zależności od wykończenia)
  13. ad.1 można by się zastanawiać czy deska rozdzielcza nie jest od ph1 (brak miejsca na listę nad schowkiem pasażera)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!