Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

longin

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    160000
  1. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Dziękuję za odpowiedź i sugestie. Czy mogę wiedzieć kolego co u Ciebie było przyczyną? Dodano: 08 cze 2017 - 10:24 /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Podobno (mechanicy tak mówią) w Renault nie trzeba tego robić, Same się adaptują... Regulamin pkt. 5.9, 5.13. Zalecam jednak przeczytanie, choć raz, regulaminu tego forum :!: -Prezes
  2. Dziękuję za odpowiedź. "Co znaczy " Przeprogramowano mi nowy " i..znów to samo. " Nie wiem, może nie precyzyjnie się wyraziłem. Z tego co mówił to skopiowano to co było na starym komputerze i wgrano na nowy komputer i znowu te same komunikaty, znowu ten sam problem
  3. Od trzech miesięcy walczę z usterką, której żaden mechanik nie potrafi mi naprawić. W marcu podczas jazdy silnik zaczął lekko "szarpać". Następnie Bogu dzięki dopiero tuz przed stacją paliw pojawił się komunikat "awaria wtrysków" i później "awaria silnika" oraz kluczyk na żółtym tle. Zatankowałem i było już Ok . Przejechałem ok 1000km i znowu to samo, z tym że do stacji miałem ok 10km, ale jechałem na słabszym silniku (jakby nie palił na jeden cylinder). Ta sama sytuacja: zatankowałem i auto jechało dalej sprawnie. Za trzecim razem było odwrotnie. Samochód jechał sprawnie, ale po zatankowaniu te same kontrolki się zaświeciły i silnik stracił moc, ale mogłem jeździć dalej. Podjechałem do mechanika. Podłączył pod kompa i okazało się, że to pierwszy wtrysk od cylindra, ale że ponoć we "francuzach" liczy się odwrotnie dla bezpieczeństwa wymontował pierwszy i czwarty i podjechaliśmy na test wtrysków. Okazało się, że oba są ok. Odjechałem ledwo z 20km i znowu to samo. Włączyły się te same komunikaty. Podjechałem do innego zakładu. Mechanik stwierdził że 1 wtrysk od cylindra. Kupiłem na allegro o tych samym numerze wtrysk. Pojechałem ok 700km i znów to samo. Wróciłem do mechanika podłączył pod kompa i ponownie 1 wtrysk od cylindra, ale powiedział, że to prawdopodobnie albo wiązka od tego wtrysku do komputera albo sam komputer, ale że elektryką się nie zajmuje pojechałem do innego mechanika.Elektromechanika.... Ten najpierw zauważył, że przy jednym wejściu, pinie do komputera od wtrysku nie przewodzi kabel. Tak więc podlutował. Niestety nadal było to samo. Wysłał komputer do Rumii. Tam stwierdzili, że są w nim popsute trzy części i się nie opłaca naprawiać i lepiej kupić nowy-używany. Tak uczyniłem. Przeprogramowano mi "nowy" i..znów to samo. Z tym, że nie od razu, pojawiły się komunikaty, ale lekko przerywało przyspieszenie. Postanowiłem więc przygazowywac go aż w końcu ten sam komunikat jak w poprzednich przypadkach. Komputer pokazuje: p1525Spójne sygnały multipleksowe p0263 kalibracja wtrysku dla cylindra nr 1 p0201 obwód sterowania wtryskiwaczem: cylinder 1 p0201 obwód sterowania wtryskiwaczem: cylinder 1 Zgłupieliśmy do reszty ja, mechanik nr 1 i mechanik nr 2... Została mi pomoc na tym forum o co serdecznie proszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!