Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

da_marcus

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. U mnie objawy falowania obrotów związane były z lewym powietrzem. Po zdjęciu kolektora dolotowego okazało się że uszczelki są bardzo twarde a jedna z nich jest delikatnie podwinięta. Wymieniłem wszystkie 4 i mam spokój
  2. Te klocki mi się nasunęły gdy napisałeś że tarcza jest gorąca. Nie sądzę by to było łożysko, nigdy się nie spotkałem z tym by od wadliwego łożyska nagrzewała się tarcza. Czy tam gdzie Ci sprawdzali klocki, wyciągali je? Czy tylko popatrzyli na nie od strony zewnętrznej i uznali że klocki są ok? Zdarza się że wyciera się tylko jeden, albo odrywa się okładzina. Jeśli wytarł się tylko ten od strony wewnętrznej to trzeba nasmarować prowadnice i zaopiekować się zaciskiem tak jak radził Marcindj, po zimie to się zdarza.
  3. silnik pompy?? Chyba przekaźnik pompy?? Jeśli to drugie to niestety przekaźnika nie wymienisz, jest on w samej pompie i nie jest to taki typowy przekaźnik. Najprawdopodobniej pompa do wymiany, przerabiałem ten temat.
  4. Wszystko wskazuje na klocki, zdejmij koło popatrz ile ich jeszcze zostało i pewnie okaże się że będziesz je musiał wymienić. Ewentualnie jeśli to tylko lewe koło to może wygięła Ci się blaszana osłona tarczy, ta która jest za tarczą, czasem jak się na coś najedzie, albo wpadnie się w dziurę ta osłona się przegina i ociera o tarczę.
  5. Mam Megane Grandtour I ph II kilka dni temu podczas hamowania zapaliła mi się kontrolka ABS, Service, Hamulca ręcznego i Stop. Podłączyłem się pod KTS i wykazuje mi problem z przekaźnikiem pompy ABS, jeśli się nie mylę to ten przekaźnik w Megane jest w samej pompie i muszę wymienić pompę. Jeśli ktoś miał podobny problem i może mnie jakoś naprowadzić to będę wdzięczny. Pozdrawiam
  6. Przy sprzedaży wymagane jest upoważnienie spisane w obecności notariusza w innym wypadku umowa jest nieważna z prawnego punktu widzenia. Co nie znaczy, że ludzie zawsze tak robią. Jednakże takie upoważnienie to zabezpieczenie dla kupującego, i to kupującemu powinno zależeć na tym by sprzedający dopełnił tego obowiązku. co do upoważnienia w trakcie przerejestrowywania, bądź wprowadzania jakichś zmian w samochodzie, zmian które wymagają wizyty w urzędzie komunikacji to wystarczy zwykłe pisemne upoważnienie, plus dowód osobisty właściciela.
  7. szczerze polecam firmę EPSON miałem do niedawna ich drukarkę, która służyła mi przez blisko 5 lat i byłem bardzo zadowolony. Pół roku temu zmieniłem ją na urządzenie wielofunkcyjne oczywiście też EPSONA, i znowu jest super. Jakość druku jest dobra, a do tego jest cała masa zamienników tuszy, z których nawet te lepsze nie mają wygórowanych cen.
  8. da_marcus

    Megane III - 2009

    jest dużo złych opinii na temat wyglądu nowej megane, a mnie się naprawdę podoba, przypominam sobie ile było złośliwych komentarzy kiedy wchodziła II generacja, że to maszkara, że Renault popełniło stylistyczne samobójstwo. A potem kiedy już każdy oswoił się z ta linią i zobaczył że to fajne auto zaczęto mówić że renault zbudowało nowoczesne auto o nowatorskiej stylistyce. Teraz moim zdaniem tez tak będzie, dla mnie na plus jest fakt że III generacja jest po prostu inna! Jak patrze na golfa od III do V generacji, a nawet tej co ma dopiero być czyli VI to widzę to samo auto tylko lampy zmieniają. Renault kocham właśnie za to, że nie idzie tą drogą. [Proszę, używaj mniej ENTERów. DrNO]
  9. no ja uważam podobnie jak kolega bronius, że pomalowane zderzaki wcale nie muszą świadczyc o tym że auto miało dzwona, malowane było raczej pod właściciela, popatrz na listwy na zderzakach są zamalowane pod kolor, co może sugerować że ktoś tak po prostu chciał
  10. moim pierwszym autem był Mistubishi Galant 1.8GLs z 1988 roku no a teraz megi
  11. bronius sorry pomyliłem 1 z 2, oczywiscie dwa rozne lusterka ma numer 2 i o tego mi chodzilo. co do rdzewiejacego numeru 3, to popatrz pod komputer, tona puchnącego kitu słabo to widac bo zdjecia robione pod handel ale widać. Dla przykladu zdjecie silnika z tego ogloszenia http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6287528 wiem ze silnik inny ale komp umieszczony tak samo tam jest czysto zadnych górek i dolinek. I zgadzam sie ze 1 najlepsza ze wszystkich
  12. numer 3 jest po strzale (prawy przód), co gorsza fatalnie zrobione rdzewieje. numer 1 ma jedno lusterko w kolorze a drugie czarne, tylko pytanie czy poprzedni wlasciciel stracił samo lusterko czy tez byla obcierka. numer 2 nie podoba mi sie przod, ale chyba najlepszy z tych wszystkich
  13. generalnie jesli chodzi o silnik 2.2 dci to mogę go polecić z czystym sumieniem mamy taki motorek w jednym Espace i spisuje się wyśmienicie, jesli komputer nie przeklamuje to przy normalnej jezdzie spala 6l z hakiem jak mocniej "kopniesz" skacze do troche ponad 8. Jest calkiem dynamiczny, Nasz ma coś około 130 kuca, ojciec mi jednak wspominał ze sa 2,2 dci wyżyłowane do 150 koni, nie mam pojęcia czy to prawda i skąd mój ojciec to wie ;-) aha i zgadzam sie z tym zeby nie kupowac aut z poczatku produkcji
  14. da_marcus

    Megane III - 2009

    co do grafiki to fakt może to być nowy Scenic ale te zdjęcia autka pod białym nakryciem mi jakoś nie pasują. Za duże jak na Scenica nie przeglądałem całego tematu więc nie wiem czy coś takiego już było ale wkleję http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpr...ult_scenic.html
  15. 1.4 16V z 2000 roku ponad 240000km na liczniku nigdy z silnikiem nie było kłopotów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!