Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

olkaola22

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    260

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam problem rozwiazany wymiana wezyka dzieki czemu zbedne powietrze nie dostaje sie do ukladu paliwowego i silnik dostaje mieszanke taka jak powinnien koszt wezyka 35zl z przesylka
  2. Dzięki za porady Mam nadzieję że jutro używany wężyk już będzie u mnie jak uszczelki w kupiony będą trefne najwyżej kupię jakieś albo kupię sam wężyk byle jaki i zacisne go i będzie dobrze. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. No z wymianą nie będzie problemu. Na żywca wygląda to ze uszkodzona jest wtyczka i z łączenia z przewodem się sączy więc cały przewód do wymiany na allegro nawet za 30zl więc grosze a strach ogromny. jak go wymienić? On jest wciskany czy trzeba coś odgiąć ? Pytam tak szczegółowo bo jestem na wyjeździe i nie mogę ryzykować
  4. witam. odnosze sie to mojego wczesniejszego watku ale chyba zaginal i nikt w nim juz nikt sie nie wypowiada prosze o odpowiedz odnosnie mojego ostatniego postu gdyz sprawa jest niebezpieczna bo wycieka mi paliwo z gory dziekuje Połączyłem - skoro nikt nie odpowiada to może nie ma żadnego pomysłu. Można też zapytać jeszcze raz w bieżącym. REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  5. Witam. problem przez caly czas sie nie poglebial. pompowanie gruszka caly czas pomaga ale wczoraj postanowilem sie przysluchac i podczas pompowania slyszalem syczenie ale byl wieczor wiec nie mialem mozliwosci zdiagnozowac miejca . Dzisiaj przed wyjazdem postanowilem ze wroce do tematu no i pompuje patrze a paliwo z miejca ktore jest pokazane na zdjeciu robi kap kap kap kropelka po kropelce . przejechalem na tej usterce 2tys km . mam do was pytanie czy moge to zrobic samemu na zasadzie odepnij i wepnij nowy czy lepiej dac do mechanika NA POWIEKSZONYCH ZDJECIACH WSZYSTKO BEDZIE WIDAC REGULAMIN pkt 5.6 literki PL - mireczek01
  6. Przejrzałem internet i z tego co wyczytałem to przy filtrze paliwa jest zawór zwrotny i on może powodować takie efekty gdy się zatnie albo rozszczelnienie w zlaczkach filtra z przewodami bo gdyby były to same przewody raczej paliwo by gdzieś się wydostawalo a nic nie widać ani nie czuć
  7. Ale ja chce to wyeliminować żeby wszystko działało tak jak powinno a nie bawić się w jakieś patenty z zaworkami
  8. Z tą gruszka może być coś na rzeczy bo kiedyś od tak sb patrzyłem i różnie z nią było jeżeli chodzi o wciskanie jej raz kilka razy się dało a czasem była twarda. A jak sprawdzić czy paliwo się cofa? Rozrządu nigdy w całości nie wymieniłem ale w trakcie użytkowania autka został w całości wymieniony wraz z kołem pasowym oprócz pompy wody. Ale gdyby to była pompa paliwa czy wtryski to chyba byłaby różnica w samej mocy reakcji na gaz czy spalaniu a nic takiego nie miało miejsca. Ale kurde to stukanie.. Jutro jadę do mechanika i zobaczę Podpompowalem gruszek i odpalił że strzała może rzeczywiście pompa paliwa i na wolnych już nie faluje tylko czuc i słychać co jakiś czas takie buczenie od str rozrządu trwa różnie pół sekundy czasem 2s ale sądzę że to poduszka bo jest na pewno do wymiany. Ale czemu było słychać takie stukanie wcześniej. Ja już nie wiem jutro mam nadzieję że mechanik ogarnie. Z rana spróbuję jeszcze przed odpaleniem Podpompowalem gruszke jak odpali znaczy że pompa? Rację miał pit-men Gry rano zacząłem pompować gruszka było widać w przewodzie paliwowy że tam jest mnóstwo powietrza a nigdy tak nie było podpompowalem z 5x no i autko odpalił z pierwszego a kręcil tak krótko że aż byłem w szoku. Czyli nieszczelne układ który powinien być szczelny. Forumowicze o Ci chodzi?
  9. Sprawdziłem teraz temp na dworze - 3* znowu odpalił bez problemu i zgasł następnie zacząłem go kręcić tak z 3x po 15sekund i za 4razem odpalił lecz bez dodawania gazu obroty wahają się między 850 a 950 obr/min i słychać stukanie w rytm klekotu diesla od strony rozrządu ale bardziej je słychać na zewnątrz gdy otworzyłem maskę słychać dużo słabiej. Jak się trochę zagrzal to falowanie ustalo
  10. Dziękuję Ci bardzo.wiem wiem no ale w tej chwili niestety mam tak napięty budżet że tych 50zl nie odżałuje przed wypłatą. Dziękuję wszystkim za wypowiedzi i dam znać jak minęła wizyta u mechanika
  11. Rozumiem to dziękuję za podpowiedź poczytałem trochę i jest to bardzo prawdopodobne mam nadzieję że to tylko jednorazowo tak się stało gdyż auto służy mi do pracy a jak sądzisz z popychu odpali jeżeli nie odpali z rozkusznika czy po prostu kaplica i czujniki do wymiany? Wiesz może z jakimi kosztami to się wiąże?
  12. Od razu pomyślałem o filtrze. Jak je kupiłem miała wtedy przebieg 228tys teraz ma 278 a świece raczej są ok skoro na zimnym odpalił bez problemu Tylko dlaczego po odpaleniu go po zakupach gdy odpaliłem go po myjni odpalił niemalże bez problemu
  13. Zaryzykuje i zobaczę co się stanie dzisiaj wieczorem i jutro po trasce jak się silnik nagrzeje no jeżeli takie coś będzie się działo tylko na ciepłym to temat zwęża się do powodów które wymienił "pbet" ale mimo wszystko jestem w ogromnym szoku bo auto nigdy nie sprawiało mi żadnego problemu jeżeli chodzi o silnik. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  14. Tylko że jak był mróz to odpalił bez problemu potem przejechałem nim w sumie 60km i poszedłem na zakupy gry wróciłem odpalił na parę sekund i zgasł potem kręcił kręcił kręcił i jak go dłużej przytrzymalem dodawalem gazu(chociaż sądzę że to nie ma wpływu) odpalił i normalnie nie tracił mocy ani obroty nie faulowały no nic potem na myjce go zgasilem po umyciu odpalił prawie normalnie. Kręcił chwilę dłużej niż zwykle
  15. Witam. Pierwszy raz od kiedy je mam nie chciał odpalić. Wróciłem z zakupów i gdy odpalalem odpalił ale kręcił dłużej niż zwykle odpalił na 2 może 3 sekundy i zgasł. Potem kręcił i kręcił i nie chciał odpalić jakby nie dostawał paliwa. Gdy odpalił to wszystko było w porządku nie tracił mocy ani nic. Jedyne co teraz sie dzieje to kręci rozrusznikiem dłużej niż zwykle bo zazwyczaj odpalal z pierwszego strzała. Podejrzewam paliwo złej jakości lecz przed tym zdarzeniem przejechałem 60km a ostatnio tankowalem tydzień temu. Dzisiaj było srogo na minusie i sądzę że jak stałem to woda że zbiornika stopnia i zawalila filtr ale czy to racja? Wiecie może o co chodzi? Auta używam codziennie do dojazdów do pracy w jedną str 25km autko mam od ponad 2 lat i zawsze odpalal z pierwszego nawet zimą nie jednego benzyniaka zawstydzil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!