Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gracz94

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic Grand 2
  • Silnik
    2.0 16v
  • Przebieg (tys.km)
    180000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam problem z scenicem 2, 2.0 16v. problem polega na tym ze gdy dojeżdżam do skrzyżowania i reukuje bieg np. z 3-4 na bieg 2 po puszczeniu sprzęgła, auto wpada w wstrząsy, zaczyna tak jakby podskawiać silnik góra-dół, oraz czuć te uderzenia na kierownicy. Nie mam problemów żadnych ze skrzynią jak i sprzęgłem wszystko działa poprawnie. Dodam jeszcze ze problem występuje tylko przy zredukowaniu biegu na 2.
  2. Podłączyć dobrego clipa i sprawdzić parametry - jakieś błędy ?
  3. Sprawdzałeś przewody od elektrozaworu?, elektrozawór zgodny z numerami ?. Jeżeli odpinasz elektrozawór bo mniej hałasuje to wina leży gdzieś w kzfr lub elektrozaworze.. Sprawdź stan oleju (lub wymień), był temat na elektrozaworze i kzfr, one nie lubią jak jest niski stan oleju lub jest jego zła struktura.
  4. Samochód z 2004r kupiony rok temu, wymieniłem kompletny rozrząd wraz z kzfr.. Olej zalany ELF EVOLUTION 900 NF 5W40, wymienione filtry, wymieniony czujnik kzfr, wymieniona przepustnica, auto pali 10.9L/100km na trasie (tak pokazuje komputer), w mieście dochodzi do 12.9L/100.. Rzekomi mechanicy mówili że są gorące spaliny że mogło się zaciąć koło zmiennych faz i zapłon nie dopala paliwa i wydaje je do kanalizatora i tam jest dopalane dlatego są gorące spaliny, dodam że nie można przystawić ręki pod tłumik bo parzy. Mechanik podłączał auto pod serwisowy komputer bo jego znajomy pracuje w ASO i pokazało błąd przepustnicy, została ona wymieniona błąd zniknął ale problem został auto dalej nie ma mocy, dużo pali oraz ciężko zapala.
  5. Witam, po oddaniu auta do mechanika wymienili czujnik faz rozrządu oraz przepustnice po wymianie nic nie wróciło do poprawnej pracy auta. Podpinali auto do komputera serwisowego nie wykrył żadnego błędu.. Czy to może być KZFR ?. Kazałem im rozebrać cały rozrząd i wymienić KZFR bo jeszcze jest na gwarancji przez 5 miesięcy, moje pytanie brzmi czy to może być koło?, oraz czy po rozebraniu rozrządu co musze wymienić w nim (pasek, rolki, napinacz) ?. Pozdrawiam PS. Edit: Dodam jeszcze że wystąpiły nowe problemy z autem.. zła reakcja na pedał gazu (wachlowanie), oraz trzęsie autem przy odpaleniu na zimnym silniku, gdy ciepły delikatnie przechodzi ten objaw.
  6. Po odpaleniu raz na 20 sek słychac stukanie tak jakby zawór, często też ma przy odpaleniu jak nie odpali to telepie całym silnikiem jak by nie mógł zaskoczyć. Kzf było wymieniane wraz z rozrzadem i mechanik którym to robil mówił ze to nie możliwe zeby było znów kolo do wymiany. Dodam jeszcze ze stało się to w czasie jazdy i nie było żadnego dziwnego dźwięku po prostu silbik stracił na przyspieszeniu oraz problem się pojawił z odpalaniem czadam odpala na tzw. dotyk a raz silbik musi kręcić i kręcić by mógł załapać i to nie ma różnicy czy ciepły lub zimny. Mam pytanie odnośnie koła czy gdyby mogło ulec uszkodzeniu komputer wykazał by to po przez ktoryś czujnik ?, bo u mnie ani nic nie wyskakuje na desce ani na komputerze który podpinali mechanicy. Pozdrawiam ps. przepraszam za popełnione błędy z cytowaniem i ortografia ale pisze na telefonie. Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia. Stosuj zdania i interpunkcje. Przed wysłaniem na forum, jeszcze raz przeczytaj i popraw błędy. P_r_z_e_m_o
  7. Dziś obstawiłem z jednym mechanikiem że prawdopodobnie padło znów koło zmiennych faz rozrządu wszystko wynika na jego nie działanie. Jutro oddaje samochód do zakładu w którym to robili. Jeżeli uleczy to auto na pewno napisze, jeżeli nie to sprawdzę to co napisałem .Dzięki za pomoc i pozdrawiam Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie Regulamin dodawania zdjęć P_r_z_e_m_o
  8. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Paliwo wlewam tylko i wyłącznie na lepszych stacjach benzynowych unikam tych tańszych, Wszystkie czujniki powinny być w porządku bo samochód był wielokrotnie podpinany pod clipa i nie wykazał żadnej usterki związanej z tymi czujnikami ani innymi, cewki były sprawdzane, cewki producenta beru. 2 mechaników powiedziało mi że jak sprawdzali przemustnice to wskazywała 75% na pełnym zakresie pedała gazu (czy to by była usterka ?), auto ciężko pali na 10 odpaleń zapala na "strzała" 2 razy reszta to kręcenie i silnik próbuje zapalić ale kręci dalej aż zapala z trudem często aż telepie silnikiem. Rozrząd sprawdzany wszystko na na znakach (robiony był na blokadach - innej możliwości w tego typie silnika nie ma). Dodam że silnik nie faluje na obrotach jeżeli odpali to trzyma stałe obroty, nie przerywa, po prostu ma trudności z odpaleniem i przyśpieszeniem. Podkreślam że jego max prędkość którą uzyskałem na autostradzie była 155km/h z wielkim trudnem wtedy w samochodzie robi się tk głośno od silnika że mało nie wyskoczy. Regulamin pkt. 5.7 - ortografia, 5.9 - enter, 5.13 - cytowanie Regulamin dodawania zdjęć P_r_z_e_m_o
  9. Mój mechanik wczoraj powiedział ze strasznie są gorące spaliny ze tak być nie powinno dziś ma sprawdzić katalizator czy przypadkiem nie jest zapchany. W jaki sposób mam zakręcić butle ? jeżeli wyłącze gaz to nie zmienia się nic po prostu jest auto dalej muł Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  10. Dziękuję za udzielenie odpowiedzi. rozrząd był robiony na blokadach, problem jest na LPG oraz na benzynie
  11. Witam mam problem z moim scenicem 2.0 16v benz+lpg. Problem polega na tym że brakuje mocy ciężko pali czasami musi kręcić 8sek zanim odpali.. nie ma przyśpieszenia jakie powinno być w takim silniku. Po wymianie rozrządu i koła silnik tryskał mocą i przyśpieszeniem po przejechaniu ok 400km naglę auto straciło moc nie było juz tak "żwawe". Może jakieś podciśnienia ?, może EGR lub katalizator, a może rozjechane mapy gazu ?.. Proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich Wymienione i sprawdzone: - kompletny rozrząd z kołem zmiennych faz 5kk temu - Filtr powietrza, filtr kabinowy - Nowe świecie - Sprawdzany na komputerze - 0 błędu - Sprawdzany rozrząd - wszystko na znakach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!